• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403022719717
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

۷۱ کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه احداث می‌شود

۷۱ کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه احداث می‌شود

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از توافق با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) برای ساخت ۷۱ کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد.

محمدطیب صحرایی در نشست قرارگاه راه روستایی استان قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) را یک ظرفیت و موهبت بزرگ برای استان‌های کم برخودار توصیف کرد و گفت: یکی از کارهای شاخص و برجسته قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان اجرای بزرگراه تراتزیتی برکت در مرز خسروی طی یک مدت بسیار کوتاه است.

وی افزود: طی توافق  صورت گرفته قرار است با استفاده از ظرفیت این مجموعه جهادی، ۷۱ کیلومتر راه روستایی جدید در استان کرمانشاه احداث شود.

وی تاکید کرد:  تلاش می‌کنیم این پروژه مهم و امیدآفرین تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد و روستاییان عزیز ما از نعمت یک راه سالم و ایمن بهره‌مند شوند.

صحرایی افزود: طبق توافق صورت گرفته این پروژه بزرگ با پیمانکار بومی و بهره‌گیری از نیروی کار کرمانشاهی اجرایی می‌شود.

استاندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه دولت مردمی دکتر رئیسی یک دولت جهادی و میدانی است و خدمت در این دولت موجب افتخار است، تاکید کرد: دولت مردمی سیزدهم به دنبال کارهای نمایشی نیست و به شکل جهادی و میدانی برای حل مشکلات و معضلات اقدام کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۷ ۱۰:۴۰

سلام و درود روستای ما یکی از این روستاهاس که جادش هنوزخاکی میباشد تنها روستایی هست در توابع ماهیدشت بخش خزل و چالبه . زالاکه . بلمانه . و .... که جاده خاکی دارد .متاسفانه نصفی از راه زیر سازی شده و همون جوری رها سازی شده

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۷:۳۶

با عرض سلام .انتقاد داشتم، در همین حین ک احداث راه انجام میدین یه اطفی کنین مسیر های روستایی مثل مسیر سنجابی تا کوزران ،مسیر دوراهی نهاوند تا نهاوند ک از اون ۴۰ سال پیش تا الان جاده باریک داره رو گسترش دهید و حداقل دو بانده مجزا کنین تا میزان کشته ها در جاده ها کم بشه و در ادامه مشکلات زنجیره ی برای خانواده های کشته شده به وجود نیاد .