• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022719733
  • خبرنگار : 50107

سرپرست اداره کل بحران استانداری خراسان رضوی تشریح کرد:

آخرین وضعیت خراسان رضوی پس از سیل روز گذشته

آخرین وضعیت خراسان رضوی پس از سیل روز گذشته

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در سطح شهر مشهد در اکثر نقاط مشکل برطرف و پل میدان انقلاب بازگشایی شده، تنها در سیدی مشکل داریم که اکیپ‌ها درگیر تخلیه رسوبات منازل مردم هستند. در سطح شهرستان‌ها نیز فعلا وضعیت پایدار است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت استان پس از سیل روز گذشته اظهار کرد: تعداد کشته‌ها تا این لحظه ۷ نفر، ۵ نفر در مشهد و ۲ نفر در فریمان است و ۳ نفر مفقودی داریم که دو نفر در فریمان و یک نفر در مشهد هستند. در مجموع ۱۰ نفر فوتی و مفقودی داریم.

وی بیان کرد: در سطح شهر مشهد در اکثر نقاط مشکل برطرف و پل میدان انقلاب بازگشایی شده، تنها در سیدی مشکل داریم که اکیپ‌ها درگیر تخلیه رسوبات منازل مردم هستند.

عباسی افزود: در سطح شهرستان‌ها نیز در فریمان، سرخس، نیشابور، فیروزه، قوچان، درگز و کلات سیل شدید داشتیم که به بخش کشاورزی، ابنیه راه‌ها و تاسیسات آب و برق خسارت وارد شد اما شرایط فعلا پایدار است و مشکل خاصی وجود ندارد. میزان خسارت در حال جمع‌بندی است که پس از جمع‌بندی برای اخذ اعتبارات پیگیر خواهیم شد.

سرپرست اداره کل بحران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: تا شامگاه یکشنبه استقرار سامانه جوی را داریم. طبق مصوبه شب گذشته ستاد بحران استان اماکن توریستی و گردشگری تا پایان سامانه جوی تعطیل شدند، بنابراین مردم مراجعه نکنند و این دو روز از ترددهای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی، اماکن گردشگری و سطح شهرهای استان پرهیز کنند.

وی در خصوص صادر نشدن هشدار قرمز هواشناسی تصریح کرد: شب گذشته در خصوص هشدار صادر شده موضوع را مطرح کردیم که هواشناسی عنوان کرد هشدار قرمز برای بارش‌های بیش از ۷۰، ۸۰ میلی‌متر بوده و این سطح نارنجی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha