• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403022719776
  • خبرنگار : 71560

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تعداد زیادی شرکت دانش بنیان در مجموعه نیروی زمینی فعالیت می کنند

تعداد زیادی شرکت دانش بنیان در مجموعه نیروی زمینی فعالیت می کنند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: هدف ما  این است که بتوانیم از توانمندی‌های داخل کشور که توانمندی بالایی نیز است به نحو احسن بهره بگیریم.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی در حاشیه اولین همایش ملی علوم و فناوری های نوظهور و شالوده شکن در حوزه های دفاعی - امنیتی که صبح امروز در دانشگاه افسری امام علی ( ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: در دنیا فناوری‌های روز ابتدا توسط نیروهای مسلح وارد جامعه می شود. کشور ما نیز مانند سایر دنیا است. البته این فناوری‌هایی است که می تواند استفاده دوگانه داشته باشد؛ یعنی استفاده نظامی و استفاده عموم. ما تقریبا با همه دانشگاه‌های مطرح صنعتی کشور در ارتباط بوده و یک دفتر نمایندگی داریم. 

وی در ادامه اظهار کرد: تعداد زیادی شرکت دانش بنیان در مجموعه نیروی زمینی فعالیت می کنند. می توان گفت همه کسانی که در این حوزه‌ها توانایی و علم و تجربه ای دارند تقریبا مورد استفاده قرار می گیرند. هدف ما و نظر ما این است که بتوانیم از توانمندی های داخل کشور که توانمندی بالایی نیز است بهره بگیریم. 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تصریح کرد: واقعا زمانی که به دانشگاه ها مراجعه کرده و جوانان را مشاهده می کنیم لذت می بریم از اینکه دانشجویان و اساتید ما به این اعتماد به نفس رسیدند تا آنچه را که در ذهنشان است عرضه کنند. ما هرجا مراجعه می کنیم و هم‌صحبت می شویم این فرصت که علم خود را ارائه کند فراهم شده است. مطلب بعدی که جای خوشحالی دارد توان بالا است. 

وی در ادامه تاکید کرد:  جنگ‌های آینده جنگ های فناوری است. جنگ‌های آینده جنگ هایی است که پایه اصلی جنگ بر مبنای فناوری است. قطعا اگر ما در فناوری عقب بیفتیم در جنگ‌های آینده با مشکل مواجه خواهیم شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha