• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022719784
  • خبرنگار : 50617

ایران قوی، مازندران سربلند

دولت سیزدهم از طرح‌های گلخانه‌ای حمایت می‌کند

دولت سیزدهم از طرح‌های گلخانه‌ای حمایت می‌کند

ایسنا/مازندران وزیر جهاد کشاورزی در سفر هیات دولت به مازندران در بازدید از گلخانه روستای وازیک شهرستان محمودآباد قرار گرفت و گفت: دولت سیزدهم از طرح‌های گلخانه‌ای حمایت می‌کند.

سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت به مازندران در اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصتی را برای بازدید وزیر جهاد کشاورزی از روستای وازیک در شهرستان محمودآباد فراهم کرد.

در این بازدید، محمدعلی نیکبخت ضمن دیدار با گلخانه داران و کارآفرینان این منطقه، از برنامه‌های دولت سیزدهم برای حمایت از طرح‌های گلخانه‌ای و توسعه کشت گل و گیاه در کشور خبر داد.

وی بابیان اینکه حمایت دولت سیزدهم از طرح‌های گلخانه‌ای می‌تواند به رونق تولید، اشتغالزایی و توسعه صادرات غیرنفتی در این بخش کمک کند افزود: امیدواریم با حمایت‌های دولت و تلاش گلخانه داران، شاهد رونق روزافزون این صنعت در کشور و به‌خصوص در روستای وازیک باشیم.

دولت سیزدهم از طرح‌های گلخانه‌ای حمایت می‌کند

نیکبخت در این بازدید بر لزوم توسعه گلخانه‌های مدرن، استفاده از فناوری‌های نوین و دانش روز در تولید گل و گیاه، برندسازی و بسته‌بندی مناسب محصولات و همچنین تسهیل در صادرات گل و گیاه تأکید کرد.

وی در این سفر از برنامه‌های دولت برای اعطای تسهیلات بانکی، کمک‌های فنی و آموزشی و هم چنین حمایت از صادرات گل و گیاه خبر داد.

وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم استفاده از گلخانه‌های مدرن و سیستم‌های آبیاری نوین برای افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف آب تأکید کرد.

وی هم چنین بر لزوم برندسازی و بسته‌بندی مناسب محصولات گلخانه‌ای برای حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی تأکید کرد.

نیکبخت با اشاره به حمایت دولت از صادرات گل و گیاه گفت: دولت سیزدهم برنامه‌های مختلفی برای تسهیل در صادرات گل و گیاه دارد، ازجمله کاهش بروکراسی اداری، معافیت‌های مالیاتی و گمرکی و حمایت از حضور گلخانه داران در نمایشگاه‌های بین‌المللرا در نظر گرفته است.

دولت سیزدهم از طرح‌های گلخانه‌ای حمایت می‌کند

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای ایران در تولید گل و گیاه، حمایت دولت سیزدهم از این بخش می‌تواند به رونق تولید، اشتغالزایی و توسعه صادرات غیرنفتی کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha