• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403022719828
  • خبرنگار : 71613

واکنش سرمربی و ستاره والیبال برزیل به برد دوستانه مقابل ایران 

واکنش سرمربی و ستاره والیبال برزیل به برد دوستانه مقابل ایران 

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل شروع ایران در دیدار دوستانه مقابل این تیم را خوب دانست و معتقد است ایران برای صعود به المپیک پاریس باید بجنگد.  

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در لیگ ملت‌ها در برزیل به سر می‌برد در اولین دیدار دوستانه خود با برزیل مقابل این تیم شکست خورد. این بازی در ۵ ست برگزار شد که برزیل ۴ ست را برد. 

رزنده: ایران بازی را عالی آغاز کرد 

برناردو رزنده، سرمربی تیم والیبال برزیل درباره این دیدار دوستانه، گفت: بازی اول خیلی خوب بود. بازی دوستانه‌ای که تمرین خوبی برای هر دو تیم حساب شد. اولین مسابقه ایران و برزیل در این فصل بود و تیم ایران بازی را عالی آغاز کرد. ایران بازی را بسیار با نظم و انسجام شروع کرد.

وی ادامه داد: در جریان بازی از بازیکنان مختلفی استفاده کردیم. این مسابقه اولین دیدار از سه بازی دوستانه بود و هنوز دو مسابقه دیگر در پیش داریم. امیدوارم تیم ملی والیبال ایران بتواند در طول مسابقات بجنگد و به المپیک پاریس ‌صعود کند.

لوکارلی:والیبال ایران آینده درخشانی دارد

ریکاردو لوکارلی، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل پس از این دیدار دوستانه، گفت: این بازی، آزمون خیلی خوبی بود. این موضوع که گاهی اوقات مقابل تیم‌هایی که استایل متفاوتی در والیبال ارائه می‌دهند، بازی کنید بسیار کمک کننده است.

 لوکارلی با بیان این‌که از کیفیت تیم ایران مطلع هستیم و همیشه بازی مقابلشان خوب است، تصریح کرد: در مجموع این دیدار تدارکاتی آزمون خیلی خوبی بود. هنوز دو بازی دیگر در پیش داریم و این دیدارها پیش از آغاز لیگ ملت‌ها برایمان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان ایران بسیار با کیفیت هستند. مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را دنبال ‌کردم و تیم ایران همیشه از جایگاه خوبی در این مسابقات برخوردار بوده و اکثرا پیروز میدان شد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل تاکید کرد: فکر می‌کنم والیبال ایران آینده درخشانی با این بازیکنان در پیش دارد.

وی درباره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و امکان قهرمانی برزیل در مسابقات والیبال مردان گفت: مطمئنا کسب مدال المپیک آرزوی هر ورزشکاری است. کسب یک مدال دیگر در پاریس بسیار خوشحال کننده خواهد بود. نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم و بهترین خود را به نمایش خواهیم گذاشت تا با یک مدال دیگر به برزیل برگردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha