• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403022719834
  • خبرنگار : 71613

سرمربی تیم ملی والیبال بعد از بازی با برزیل چه گفت؟

سرمربی تیم ملی والیبال بعد از بازی با برزیل چه گفت؟

پائز پس از شکست مقابل برزیل در دیداری دوستانه گفت: باید بیشتر شکل تیمی خود را به دست بیاوریم و مثبت اندیش‌تر باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در لیگ ملت‌ها در برزیل به سر می‌برد در اولین دیدار دوستانه خود با برزیل مقابل این تیم شکست خورد. در این بازی که در 5 ست برگزار شد، ایران ست اول را برد اما 4 ست بعدی را واگذار کرد.

پائز: باید بیشتر شکل تیمی بگیریم

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی تیم ملی ایران پس از دیدار تدارکاتی مقابل برزیل، گفت: برای اولین بار در یک مسابقه کنار هم جمع شدیم و مقابل یک‌ تیم بزرگ‌ قرار گرفتیم که اصلا آسان نیست.

وی تصریح کرد: در این مسابقه تدارکاتی نکات خوبی را هم دیدیم. باید بیشتر شکل تیمی خود را به دست بیاوریم و مثبت اندیش‌تر باشیم. باید از بروز برخی اشتباهات جلوگیری کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در ست اول به‌ پیروزی رسیدیم. در این ست برتری خوبی در سرویس داشتیم و این کلید پیروزی بود. ‌همچنین همه بازیکنان در بالاترین سطح خودشان بازی کردند.

پائز با بیان این‌که در ست دوم برزیل فشار بیشتری به تیم ایران وارد کرد، گفت: باید انسجام خودمان را حفظ و بیشتر می‌کردیم‌ اما این اتفاق نیفتاد. هرچند این بازی‌ها فرصتی برای بهتر شدن و پیشرفت کردن است.

ولی‌زاده: سعی می‌کنیم با بهترین عملکرد وارد لیگ ملت‌ها شویم

محمد ولی‌زاده، مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران بعد از پایان بازی، گفت: با توجه به شرایط و سفری طولانی که داشتیم توانستیم ریکاوری کنیم. یک بازی نسبتا خوب هم مقابل برزیل برگزار کردیم.

ولی‌زاده افزود: برزیل یکی از قدرت‌های والیبال جهان است و تیم ایران تمام تلاش خود را می‌کند که در این سه بازی تدارکاتی با این تیم به بهترین هماهنگی برسد ‌و با بهترین عملکرد وارد لیگ ملت‌ها شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha