• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022719845
  • خبرنگار : 71675

سازمان بازرسی مانع پرداخت مطالبات غیرمتعارف استقلالی‌ها/ تسویه آپشن‌های دوره آجورلو جرم است

سازمان بازرسی مانع پرداخت مطالبات غیرمتعارف استقلالی‌ها/ تسویه آپشن‌های دوره آجورلو جرم است

در شرایطی که هلدینگ خلیج فارس مایل بود بندهای عجیب قرارداد بازیکنان استقلال در زمان مدیرعاملی مصطفی آجورلو را پرداخت کند، دستور اکید سازمان بازرسی مانع غیر قابل عبور هلدینگ برای پرداخت این مبالغ است.

به گزارش ایسنا، با رفتن علی خطیر از باشگاه استقلال، آن دسته از بازیکنانی که زمان مدیریت مصطفی آجورلو با استقلال قرارداد بستند و در قراردادهای خود، بندهایی نظیر رضایت مدیرعامل، حق مسکن و دریافت وام بلاعوض برای تهیه مسکن و آپشن‌های سهل الوصول داشتند و از مذاکره با علی خطیر به پول خود نرسیده بودند، سراغ مدیریت جدید باشگاه رفتند و خواهان دریافت مطالبات قدیمی‌شان شدند.

از این رو فرشید سمیعی ناچار شد گزارش مطالبات بازیکنان از زمان مصطفی آجورلو را برای هلدینگ خلیج فارس بفرستد و از مالکان جدید باشگاه بخواهد راهی برای پرداخت بدهی معوقه پیدا کنند.

گویا مدیران ارشد هلدینگ هم موافقت اولیه خود را اعلام کردند اما به نظر می‌رسد سازمان بازرسی باز هم روی پرداخت آپشن‌های سهل الوصول زمان مصطفی آجورلو انگشت گذاشته و مانع پرداخت شده است.

اولین بار زمان علی فتح الله زاده، سازمان بازرسی بعد از بررسی قراردادهای دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو، در واکنش به استعلام علی فتح الله‌زاده که از کمبود منابع مالی رنج می‌برد، به باشگاه استقلال نامه داد و اعلام کرد پرداخت آپشن‌هایی نظیر وام بلاعوض تهیه مسکن و افزایش ۱۰ درصد قرارداد به شرط رضایت مدیرعامل و حتی رضایت سرمربی جرم محسوب می‌شود و باشگاه حق پرداخت این قبیل آپشن‌ها را ندارد.

بار دیگر وقتی علی خطیر قصد بررسی میزان دقیق مطالبات فصل گذشته بازیکنان استقلال را داشت، سازمان بازرسی با ارسال دوباره پاسخ استعلام فتح الله‌زاده، تاکید کرد مدیریت باشگاه حق پرداخت آپشن‌های قرارداد بازیکنان را ندارد.

حرف سازمان بازرسی این بود که بند رضایت مدیرعامل، رضایت از عملکرد است و عملکرد بازیکن در طول فصل ارزیابی می‌شود و با این حساب آپشن موردنظر باید آخر فصل فعال می‌شد نه این که آجورلو ۴۸ ساعت بعد از عقد قرارداد و قبل از شروع لیگ، نامه‌ای به بازیکنان بدهد و اعلام کند از عملکرد آن‌ها راضی است.

سازمان بازرسی حالا نیز همچنان مخالف پرداخت این مبالغ به بازیکنان است و در حالی که هلدینگ خلیج فارس اعلام کرده مشکلی با پرداخت آپشن‌ها که حدود ۵۰ الی ۸۰ میلیارد می‌شود (۵۰ میلیارد جمع مبالغ بند رضایت مدیرعامل و حدود ۳۰ میلیارد آپشن‌های دیگر نظیر پول بلاعوض برای تهیه مسکن و شروط سهل الوصول) سازمان بازرسی همان‌گونه که زمان سرپرستی علی فتح الله‌زاده و دوره مدیرعاملی علی خطیر پرداخت این مبالغ را جرم تلقی کرد، حالا نیز اجازه پرداخت این آپشن‌های بازیکنان استقلال را به مدیران فعلی باشگاه نمی‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۷ ۱۶:۰۵

اگه واقعاً این نظر سازمان خصوصی سازی هست باید بگیم مرحبا . چون صد در صد از این وجوه قابل پرداخت حتما دیگران از جمله پرداخت کنندگان سهمی میبردند . وگرنه این اقایان خرج خونه خودشون با اکراه پرداخت میکنن بعدبیان این قرادادهای سوری وپرداختها رابدون سهم پرداخت کنند .