• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022719872
  • خبرنگار : 50614

وزیر کشور در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده مشهد

بسیج تمام دستگاه‌ها برای کمک‌ به سیل‌زدگان

بسیج تمام دستگاه‌ها برای کمک‌ به سیل‌زدگان

ایسنا/خراسان رضوی وزیر کشور گفت: در حال حاضر همگی از استانداری فرمانداری، شهرداری و همچنین نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و تخلیه منازل بسیج شده‌ و پای کار آمده‌اند.

احمد وحیدی امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده سیدی مشهد و در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده در این منطقه اظهار کرد: منطقه سیدی جزو بافت فرسوده محسوب می‌شود و سازه‌ها در این منطقه به صورت ناپایدار بوده است؛ به هر حال با توجه به اینکه ساختمان‌ها در این منطقه به روش مهندسی ساخته نشده دارای مشکلاتی است.

وی ادامه داد: بارش باران در برخی محلات این منطقه مشکلاتی ایجاد و آب در برخی منازل نفوذ کرده است؛ همچنین مشکلات ناشی از سیل باعث آسیب به اموال مردم‌ شده است. در یکی از همین منازل متاسفانه یک خانم مسن و ۲ کودکی که کسی همراه‌ آن‌ها نبوده و به دلیل وضع نامناسب منزل جان خود را از دست داده‌اند.

وزیر کشور با اشاره به بسیج شدن تمام دستگاه‌ها در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر همگی از استانداری فرمانداری، شهرداری و همچنین نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و تخلیه منازل بسیج شده‌ و پای کار آمده‌اند. تا حد قابل توجهی منازل تخلیه شده و مشکلی از این حیث نداریم. باید پس از پاکسازی آسیب‌های وارده ارزیابی و به سیل‌زدگان کمک شود.

وحیدی در پاسخ به اینکه با توجه به تداوم بارش‌ها برای امروز و فردا چه تمهیداتی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها طی امروز و فردا جلساتی در این خصوص از سوی استانداری انجام شده و ما نیز جلسات دیگری نیز خواهم داشت تا به بهترین نحو به سیل زدگان کمک‌رسانی شود.

همچنین در بخشی دیگر از این بازدید یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت مشهد به ویژه میدان انقلاب عنوان کرد: میدان انقلاب بازگشایی شده است و در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهر از نظر مسیرها و معابر نداریم. در منطقه سیدی نیز به سرعت پاکسازی‌ها انجام خواهد شد و وارد مرحله بعدی که برآورد خسارات است خواهیم شد تا کمک کنیم خسارات افراد جبران شود و این موضوع در دست اقدام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha