• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403022719889
  • منبع : نمایندگی سمنان

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

 تاوان کم کاری هیچ ارگانی را پلیس نباید بدهد/پرسش گری عامل خلاقیت است

 تاوان کم کاری هیچ ارگانی را پلیس نباید بدهد/پرسش گری عامل خلاقیت است

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر احصاء سهم سایر دستگاه ها و سازمان ها در انجام وظیفه برای پیشگیری از جرایم به ویژه موضوع سرقت، گفت: تاوان کم کاری و سهل انگاری هیچ ارگانی در زمینه مبارزه با سرقت را نباید پلیس بدهد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی ۲۷ اردیبهشت ماه در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت استان با تاکید بر اینکه رویکرد و شیوه های کشف جرم باید با توجه به نوع وقوع تغییر و به روز شود و در راستای پیشگیری از وقوع جرم به ویژه سرقت برنامه ریزی های مدون و بلندمدتی داشت، اظهار کرد: راه اندازی گشت های مشترک کلانتری و آگاهی و استفاده توامان از تکنیک های انتظامی و اطلاعاتی در پیشگیری از سرقت می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد .

وی افزود: ناامنی که یک فقره سرقت در جامعه ایجاد می کند به مراتب بیشتر از چند جرم دیگر است، به همین منظور پایش مداوم قرارگاه سرقت و تقسیم کار در بین معاونت ها و پلیس های تخصصی و همت همه در این زمینه امری اجتناب ناپذیر است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس در برابر ناهنجاری های جامعه خود را مسئول می داند، تصریح کرد: امنیت مقوله ای فرابخشی است و پر واضح است که سایر دستگاه ها و سازمان ها در تامین آن نقش دارند اما تاوان بی تفاوتی آنها نسبت به ناهنجاری ها را نباید پلیس بدهد و تاکید می کنم سهم سایر دستگاه ها در کاهش جرم باید هم احصاء شده و هم توسط پلیس مطالبه گری شود.

سرهنگ امیراحمدی بیان کرد: اگر پرسش گری در یک کار وجود نداشته باشد آن عمل ابتر می‌شود؛ پرسش گری می‌تواند خطا و نقاط ضعف کار را مشخص و زمینه ای برای خلاقیت و پویایی در آن عمل شود؛ در خصوص مبارزه با سرقت نیز همین گونه است، با پرسش گری می‌توان به راهکارهای خلاقانه ای دست یافت.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر ضرورت بکارگیری تجهیزات انتظامی پیشرفته به ویژه امکانات پابندهای الکترونیکی در رصد و پایش مجرمان ، عنوان کرد: استفاده از تجهیزات به روز و فناوری های نوین نیاز غیرقابل انکار در فرماندهی انتظامی استان است و تسلط بر دانش و تجهیزات مدرن یکی از مقدمات تحقق پلیس هوشمند است؛ به طور قطع یکی از راهکارهای موفقیت در اجرای طرح‌های عملیاتی و مبارزه با سرقت اشرافیت اطلاعاتی با استفاده از تجهیزات هوشمند و نوین کشف جرم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha