• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022719922
  • خبرنگار : 50225

با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان آب و برق

استفاده بهینه از حریم و بستر رودخانه کارون در اهواز بررسی شد

استفاده بهینه از حریم و بستر رودخانه کارون در اهواز بررسی شد

ایسنا/خوزستان شهرداری اهواز و سازمان آب و برق خوزستان برای استفاده بهینه از حریم و بستر رودخانه کارون و باز زنده‌سازی ساحل شرق و غرب رودخانه همکاری می‌کنند.

صادق کهوازی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه‌ اخیر مسئولان شهرداری اهواز، اعضای شورای شهر، مسئولان سازمان آب و برق خوزستان و کارشناسان خبره، استفاده بهینه از حریم و بستر رودخانه کارون و باز زنده سازی ساحل شرق و غرب کارون بررسی شد و به منظور همکاری در این زمینه، در روزهای آینده قراردادی بین شهرداری اهواز و سازمان آب و برق خوزستان منعقد خواهد شد.

وی افزود: با انعقاد این قرارداد، امیدواریم مباحث املاکی حاشیه رودخانه کارون نیز حل و بستر مناسبی برای استفاده از ساحل بکر کارون و جذب سرمایه‌گذار فراهم شود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز بیان کرد: این همکاری، حذف فرآیندهای زمان‌بر و تسهیل شرایط و فضا برای جذب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در خصوص رودخانه کارون را فراهم می‌کند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۳

سلام اولا اهواز ساحلی ندارد که جای نشستن باشه همش شده جای قلیون سراها و افراد ...... نیروی انتظامی هم هیچ😔😔😔 شما هیچ ماموری توی محل نمیبینید همین چند وقت پیش خانمی که جهت ورزش کنار کارون اومده بود توسط سارقین مورد دستبرد قرار گرفت و ایضا خیلی کارای دیگه اهواز ساحل ندارد درخت ندارد فقط شده جای یه سری سرمایه دار جهت جولان😔😔😔👉

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۷

شهرداری بجای تصرف سواحل و فروختن به سرمایه دارا عرضه داره ضمن کاشت درختهای سایه دار و مفید و نه این مورتهای بی خاصیت که محل درآمد خیلیها شده (فروش چوب به زغال فردشها)با فضا سازی درست چند تا ایستگاه کتاب بزنن مردم استفاده کنن همش شده محل مفغازه ها کافه ها و دستفروشا و هزار خلاف دیگه

avatar

نظر مسیولین رو به پارک شهروند کنار کارون متوجه میکنم که علیرغم کاشت درختان بسیار و بیهوده و مورت و فاقد یک متر فضای سبز چمن شبانه محل پاتوق افراد معتاد😮 قلیونی ها😶 و محل دزدی چوب برها 😔و دزدیدن درختان پارک شد