• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022719929
  • خبرنگار : 50229

در نشست مدیرعامل شرکت شهرک‌ها و انجمن سازندگان نفتی خوزستان عنوان شد

خوزستان ظرفیت ساخت قطعات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با بهترین کیفیت را دارد

خوزستان ظرفیت ساخت قطعات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با بهترین کیفیت را دارد

ایسنا/خوزستان شاه کلید رونق اقتصادی، کاهش نرخ تورم و اشتغالزایی، افزایش و جهش تولید و بهبود فضای کسب و کارها است.

علی مهدی پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در دیدار با انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان به ضرورت بهبود فضای کسب و کارها برای ایجاد شرایط مناسب تولید اشاره و اظهار کرد: شاه کلید رونق اقتصادی، کاهش نرخ تورم و اشتغالزایی، افزایش و جهش تولید و بهبود فضای کسب و کارها است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تلاش همه دست اندرکاران امور مربوط به صنعتگران و تولیدکنندگان باید با هدف افزایش، جهش و در راستای تحقق رشد شاخص‌های تولید برای توسعه اقتصادی استان خوزستان باشد.

مهدی‌پور با بیان اینکه برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اهتمام ویژه و لازم وجود دارد، ادامه داد: تمام تلاش بر این پایه استوار است که شرایط برای افزایش و جهش تولید در صنایع کوچک و متوسط که قابلیت‌های لازم را در استان دارند مهیا شود.

وی عنوان کرد: وظیفه دست اندرکاران است که مشکلات و مسائل زیرساختی شهرک‌ها را در کمترین زمان ممکن و مطابق با استاندارها مرتفع کنند تا واحدهای تولیدی و صنعتی دغدغه‌ای برای امر تولید نداشته باشند.

مهدی پور اضافه کرد: از برنامه‌های مهمی که باید توجه بیشتری به آن شود توانمندسازی انجمن و کمک به ارتقاء جایگاه فعلی انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان است که برای این منظور از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد شد.

در ادامه علی کرانی رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان با اشاره به اینکه در استان خوزستان ظرفیت ساخت قطعات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با بهترین کیفیت وجود دارد، گفت: شرکت نفت، شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری و استانداری خوزستان و انجمن سازندگان قطعات نفت و گاز در این منطقه همکاری‌های خوبی دارند که می‌تواند به توسعه واحدهای ساخت تجهیزات نفت و گاز استان کمک کند.

وی افزود: با توجه به اینکه خوزستان در همسایگی کشور عراق قرار دارد، این منطقه می‌تواند فرصتی را برای صادرات تولیدات صنعت نفت و گاز به عراق فراهم کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha