• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403022720038
  • خبرنگار : 71299

استاندار ایلام:

رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها با انعکاس دستاوردها، توطئه دشمن را خنثی کنند

رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها با انعکاس دستاوردها، توطئه دشمن را خنثی کنند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها با انعکاس دستاوردها و امیدآفرینی، توطئه‌های دشمن را خنثی کنند .

حسن بهرام‌نیا امروز پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، در همایش تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر استان گفت: روز ارتباطات و روابط‌عمومی پیام مهمی را به‌دنبال دارد تا از این فرصت پیش آمده نهایت بهره را برای قدردانی از نقش‌آفرینی کم‌نظیر روابط‌عمومی‌ها که در راستای  پیش‌برد اهداف نظام و دولت در تلاش هستند، تقدیر کنیم.

وی افزود: بیان دستاوردها و اطلاع‌رسانی در راستای روشن‌گری دقیق در حوزه دستاوردها، امکانات و واقعیت‌هایی که وجود دارد، ضرورت دارد.

استاندار ایلام بیان کرد: کار روابط‌عمومی‌ها در سایه قلم و بیان تحولات در جامعه مصداق پیدا می‌کند، لذا اگر چنان‌چه این قلم همراه با صداقت و برگرفته از یک روایت درست باشد دارای اجر اخروی و دنیوی است و موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

بهرام‌نیا افزود: این روز را به تمامی آزادگانی که در خط مقدم اطلاع‌رسانی هستند و برای تحول نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش و کوشش می‌کنند و به تمامی کسانی که چارچوب‌دار قلم می‌زنند و آن‌چه در نظر آن‌ها است حقوق عامه مردم است که باید توسط متولیان و مسئولان رعایت شود و به آن می‌پردازند و صادقانه قلم می‌زنند و  قلم‌فرسایی می‌کنند نیز تبریک عرض می‌کنم.

این مسئول تأکید کرد: روابط‌عمومی‌ها به طور حرفه‌ای  عملکرد دولت و دستگاه‌های تابعه را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره با این‌که روابط‌عمومی‌ها باید دستاوردها، توسعه و پیشرفت‌های دولت را به صورت دقیق و شفاف برای عموم اطلاع‌رسانی کنند، افزود: دشمن با همه ظرفیت‌ها و امکانات امپراطور خبری و رسانه‌ای خود، در راستای با سیاست شیطانی که ناامید کردن جامعه  علی‌الخصوص جوانان است استفاده کرده و خبرهای واقعی را دروغ جلوه داده و امید در جامعه را تبدیل  یاس می‌کند.

بهرام‌نیا عنوان کرد: دشمن‌ تلاش زیادی کرده و با توجه به ۴ دهه تحریم‌های ظالمانه،‌ اما ایران قوی به موفقیت‌های قابل توجه‌ای در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرده است اما دشمنان نمی‌گذارند به‌درستی به گوش مردم برسد و یا این‌که سعی در وارونه جلوه دادن آن دارند که با تلاش رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها تلاش‌های آنان ناکام خواهد ماند.

وی یاد آور شد: آن‌ها می‌خواستند تفکرات نظام سلطه را در جامعه رواج دهند اما با انقلاب اسلامی و با شعار بنیان‌گذار این انقلاب که شعار نه شرقی و نه غربی بوده، نقشه آن‌ها نقش بر آب شد و نتوانستند به خواسته خود برسند.


  استاندار ایلام گفت: امروز در مقابل نظام سلطه جبهه مقاومت قرار گرفته است و می‌توان گفت آمریکا و نظام سلطه امروز رو به زوال است.

وی یادآور شد :روابط‌عمومی‌ها باید با قلم خود، اقدامات و عملکرد دولت و نظام را به صورت شایسته، برای جامعه هدف تبیین کنند.

استاندار ایلام تأکید کرد:امروز وظیفه روابط‌عمومی‌ها بیان عملکردها بر اساس واقعیت، برای جامعه است که نباید در این حوزه کوتاهی صورت گیرد.

وی بیان کرد: اقدام سپاه پاسداران و با همکاری نیروهای مسلح و حمله موشکی به رژیم غاصب صهیونیستی، هیمنه آن‌ها را در جهان فرو ریخت که جا دارد این دستاوردهای بزرگ برای همگان اطلاع‌رسانی شود
بهرام‌نیا یادآور شد: در حوزه‌های زیرساختی، صنعت، گردشگری، کشاورزی کارهای بسیار خوبی توسط دستگاه‌های که امروز شما به عنوان روابط‌عمومی در آن دستکاه‌ها قرار دارید انجام شده که لازم  است برای عموم مردم تبیین شود.

وی با اشاره به این‌که روابط‌عمومی‌ها آیینه تمام‌نمای دستگاه تابعه خود هستند، افزود: باید مدیر قدر و منزلت و جایگاه روابط‌عمومی دستگاه خود را بداند و تعاملات باید دو سویه باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha