• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403022720150
  • خبرنگار : 50204

استاندار مرکزی عنوان کرد

ورود ۵۵۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به استان مرکزی در دولت سیزدهم

ورود ۵۵۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به استان مرکزی در دولت سیزدهم

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در دوران فعالیت دولت سیزدهم ۵۵۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی به مراکز درمانی استان وارد شده است.

فرزاد مخلص الائمه امروز، ۲۷ اردیبهشت در آیین راهیان پیشرفت استان مرکزی اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم بالغ بر ۸۰ هزار  پروژه نیمه تمام در کشور وجود داشته که در همان‌سال برآورد شده بود برای اتمام این پروژه‌ها اگر ۳۰ سال بودجه کشور تنها صرف این پروژه‌ها شود باز هم به اتمام نمی‌رسند.

وی افزود: در این راستا رییس جمهور دستور اولویت‌بندی پروژه‌ها را صادر کردند تا در این مسیر پروژه‌ها طبق اولویت پیش روند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۰ جمعا سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی وارد استان شده اما سال ۱۴۰۱ به میزان پنج هزار و ۲۴ میلیارد تومان بودجه در استان هزینه شده که ۶۰ درصد بیش از مجموع ۶ سال قبل از آن است.

مخلص الائمه بیان کرد: پل سنجان سال ۸۹ برای ساخت مصوب شده بود و در سال اول حضور ما در استان بعد از گذشت حدود ۱۰ سال از آغاز بکار پروژه، این طرح تنها ۲۸ درصد پیشرفت داشت ولی در این دولت با تلاش شبانه روزی و فعالیت سه شیفته این پل به اتمام رسید.

وی اضافه کرد: پروژه‌های نیمه تمام استان یکی پس از دیگری با تلاش‌های بی‌وقفه، رو به اتمام است و این تلاش‌ها در دوره‌های قبل به این شدت وجود نداشته است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: بیمارستان حضرت زهرا(س) خمین بعد از ۱۴ سال در اواخر سال گذشته به بهره‌برداری رسید. این بیمارستان در سطح کشور بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

مخلص الائمه بیان کرد: پیچیده‌ترین پروژه آبرسانی در کشور پروژه آبرسانی به تفرش است که این پروژه سخت نیز به صورت شبانه‌روزی فعال شد و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار مرکزی افزود: نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام یک برنامه جدی است که با شتاب در دستور کار قرار گرفته است. ۹۶ هزار متر مربع پروژه از دولت قبل مانده که باید تمام شود و ۸۰ هزار متر مربع آن امسال به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha