• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403022720188
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه صنعتی سهند:

روابط عمومی، عامل بسیار مهم و حیاتی در هر سازمان است

روابط عمومی، عامل بسیار مهم و حیاتی در هر سازمان است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه صنعتی سهند گفت: روابط عمومی، عاملی بسیار مهم و حیاتی در هر جامعه و سازمان است که به وسیله آن انتقال اطلاعات، ایجاد فهم و تفهیم بهتر، و تسهیل در فرایندهای مختلف انجام می‌شود.

در پیام اسماعیل فاتحی فر که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات منتشر شده، آمده است: روابط‌عمومی، دانشی عمیق و در عین حال هنری خلاق و کاربردی است که از آن می‌توان به مهندسی تفاهم و هم‌گرایی تعبیر کرد.در هر محیطی، ارتباطات و روابط عمومی بنیانی اساسی برای توسعه و پیشرفت است.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی سهند، به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور و بزرگترین دانشگاه صنعتی شمال‌غرب کشور، تأکید بسیاری بر ارتباطات مؤثر و روابط عمومی دارد.

فاتحی‌فر گفت: این دانشگاه با توجه به ویژگی‌ها و نیازهای خاص خود، نقش بسیار مهمی در توسعه ارتباطات عمومی و نگهداری از روابط مؤثر با جامعه دارد.

وی با بیان اینکه اهمیت روابط عمومی در دانشگاه صنعتی سهند به این دلیل است که این دانشگاه نه تنها یک مرکز آموزشی بلکه یک مرکز تولید دانش و فناوری نیز محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: در چنین محیطی، ارتباطات صحیح و مؤثر با اعضای هیئت علمی، دانشجویان، کارکنان و همچنین با صنعت و، جامعه در مجموعه اقتصادی و فرهنگی شهر و کشور و ارتباط دانشگاه و صنعت اهمیت زیادی دارد. روابط عمومی صحیح و پویا می‌تواند در جذب دانشجویان برتر، ایجاد همبستگی و همکاری بین اعضای هیئت علمی، ارتقاء سطح آموزش و پژوهش، و حمایت از فعالیت‌های صنعتی و فرهنگی تأثیرات بسیار مثبتی داشته باشد.

وی در پیام خود تاکید کرد: در دنیای امروز که فناوری‌های نوین و رسانه‌های اجتماعی به عنوان ابزارهای اصلی ارتباطی شناخته می‌شوند، نیاز به توانایی‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای در ارتباطات و روابط عمومی بیش از همیشه لازم است.

رئیس دانشگاه صنعتی سهند با بیان اینکه برقراری ارتباطات مؤثر، ایجاد نظام‌های ارتباطی به‌روز و ترویج ارزش‌های مثبت از جمله مسائلی است که در این حوزه بسیار حیاتی به نظر می‌رسد، گفت: توانمندی‌های فناوری‌های نوین مانند اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، و رسانه‌های دیجیتالی، نقش بسیار مهمی در ایجاد و تقویت روابط عمومی و ارتباطات انسانی دارند، این فناوری‌ها ابزارهای قدرتمندی هستند که با بهره‌گیری درست، می‌توانند بهبود قابل ملاحظه‌ای در انتقال اطلاعات، ایجاد ارتباط مؤثر و سریع‌تر با جامعه، و ترویج مفاهیم مثبت و سازنده داشت.

وی افزود: به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به همه عزیزانی که در عرصه ارتباطات فعالیت دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha