• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022820329
  • خبرنگار : 71460

دلیل دعوت کانته به تیم ملی فرانسه برای یورو از زبان دشان

دلیل دعوت کانته به تیم ملی فرانسه برای یورو از زبان دشان

دیدیه دشان تجربه بالا را دلیل اصلی دعوت از کانته برای حضور در یورو عنوان کرد.

به گزارش ایسنا،  کانته تابستان گذشته چلسی انگلیسی را ترک کرد و به باشگاه الاتحاد عربستان پیوست و از ژوئن ۲۰۲۲ جایی در ترکیب فرانسه نداشته است.

دیدیه دشان در کانال تلویزیونی فرانسوی TF۱ درباره دلیل دعوت از این بازیکن گفت: او یک فصل کامل بازی کرد (کانته در دوران حضورش در چلسی با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد) و به آمادگی کامل بازگشته است. من متقاعد شده‌ام که تیم فرانسه با انگولو کانته قوی‌تر خواهد شد.  تجربه این بازیکن ۳۳ ساله بدون شک به وارن زئیر امری و بردلی بارکولا کمک خواهد کرد تا در یورو درخشش خوبی داشته باشند.

بارکولای ۲۱ ساله، تنها بازیکن بدون بازی در تیم ملی است ولی درخشش مقابل رئال سوسیداد و بارسلونا دشان را تحت تاثیر قرار دارد تا او را برای یورو دعوت کند.

زئیر امری نیز درباره دعوت به اردوی کشورش برای یورو گفت: خیلی خوشحالم که در این لیست هستم و من بسیار خوشحال و مفتخرم که نماینده کشورم هستم. این جوان ۱۸ ساله افزود که به او معافیت ویژه‌ای داده شده تا بعداً در امتحانات نهایی مدرسه شرکت کند و اکنون تنها به یورو فکر می‌کند.

فهرست فرانسه برای یورو این بازیکنان بودند:

دروازه‌بان‌ها: آلفونس آرئولا (وستهم)، مایک مانیان (آث میلان)، بریس سامبا (لانس)

مدافعان: جاناتان کلاوس (مارسی)، تئو هرناندز (میلان)، ابراهیم کوناته (لیورپول)، ژول کنده (بارسلونا)، فرلاند مندی (رئال مادرید)، بنجامین پاوارد (اینترمیلان)، ویلیام سالیبا (آرسنال)، دایو اوپامکانو (بایرن مونیخ)

هافبک‌ها: ادواردو کاماویگا (رئال مادرید)، یوسف فوفانا (موناکو)، آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید)، انگولو کانته (الاتحاد)، آدرین رابیو (یوونتوس)، اورلین شوآمنی (رئال مادرید)، وارن زئیر امری (پی‌اس‌جی)

مهاجمان: بردلی بارکولا (پی‌اس‌جی)، کینگزلی کومان (بایرن مونیخ)، عثمان دمبله (پی‌اس‌جی)، اولیویه ژیرو (آث میلان)، راندال کولو موانی (پی‌اس‌جی)، کیلیان ام باپه (پی‌اس‌جی)، مارکوس تورام (اینترمیلان).

فرانسه مسابقات یورو را با دیدار برابر اتریش آغاز می‌کند، سپس به مصاف هلند می‌رود و در آخرین دیدار دور گروهی  با لهستان بازی خواهد داشت.

خروس‌ها بعد از قهرمانی در سال‌های ۱۹۸۴ و ۲۰۰۰ به  دنبال سومین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha