• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403022820609
  • خبرنگار : 50348

اتفاق خوب در راه فوتبال ساحلی اصفهان

اتفاق خوب در راه فوتبال ساحلی اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز فوتبال ساحلی گفت: تیم دکتر تامین که تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال است، به علت فراهم نبودن برخی شرایط امسال قدری دلسرد شده بودند، اما با صحبت‌های انجام شده، مشکل زمین تمرین تا ۳ ماه آینده حل می‌شود.

علی طاهری در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ‌های فوتبال اصفهان و تجلیل از فعالان فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این فصل نزدیک به 2000 مسابقه برگزار و امروز از تمام اعضا زحمتکش جامع فوتبال تجلیل شد. فوتبال اصفهان جامعه عظیمی دارد و تا جایی که به سطح استاندارد برسد، راه زیاد و کار سختی در پیش است.

وی افزود: فوتبال اصفهان فقط در ۲ باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن خلاصه نمی‌شود. باید امکانات سخت افزاری لازم فراهم باشد و در لیگ‌های پایین‌تر نیز نماینده داشته باشیم که زمان‌بر است و نباید در حد شعار باشد. 

رئیس هیئت فوتبال اصفهان در خصوص مشکل زمین فوتبال ساحلی استان تصریح کرد: از آقای طغیانی و اعضا شورای شهر تشکر می‌کنم. تیم باشگاه دکتر تامین امسال قدری دلسرد شدند ولی با صحبت‌های شده تا ۳ ماه آینده مشکل زمین حل می‌شود.

طاهری تاکید کرد: بخش خصوصی نیاز به دیده شدن دارد. ان شالله برای نیم‌فصل دوم این امکان زیرساختی فراهم شود.

او با بیان اینکه کمتر از یک سال به پایان مسئولیتش در هیئت فوتبال اصفهان مانده است، درباره امکان شرکت در انتخابات، گفت: هنوز ۵ ماه مانده و باید ببینیم عملکردمان چه خواهد بود و چه اتفاقی خواهد افتاد. از مهر ۹۹ که آمدم موضوع کرونا بود و در این مدت ۴ رئیس فدراسیون عوض شدند و اساسنامه فدراسیون در حال تغییر بود. سعی کردیم در حد وسعمان جوابگوی جامعه فوتبال اصفهان باشیم. 

جمشید امامی‌مهر، مدیر عامل باشگاه پالایش نفت اصفهان نیز در ادامه این آیین، با اشاره به صعود ۲ تیم فوتسال آقایان و بانوان این باشگاه به لیگ برتر، تصریح کرد: طبق برنامه‌ها در سال آینده ۲ تیم در بخش بانوان و آقایان راهی لیگ برتر کردیم‌. سال اول حضورمان است و می‌خواهیم تیم شایسته‌ای برای استان باشیم.
او ادامه داد: تیم‌های باقدمت‌تری داریم ولی ما هم دست و پا بسته نیستیم. ۷۰ درصد از بازیکنان بومی استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha