• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022820632
  • خبرنگار : 50176

رئیس جهاد دانشگاهی استان لرستان خواستار شد

استقرار دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان

استقرار دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان خواستار استقرار دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان شد.

فرهاد فرامرزیان در دیدار با دکتر احمد حقی، رئیس دانشگاه فرهنگیان این استان با اشاره به تعامل و همکاری خوب مجموعه دانشگاه فرهنگیان با جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: در فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی جهاد دانشگاهی شاهد حضور چشمگیر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در کانون‌های دانشجویی جهاد دانشگاهی و نیز در فعالیت‌هایی که در سطح دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود دانشجویان دانشگاه فرهنگیان حضور پررنگی دارند، ادامه داد: از ظرفیت این دانشجویان به‌عنوان دبیر کانون‌های تخصصی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استفاده می‌شود.

فرامرزیان با اشاره به اینکه در صورت استقرار دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان تعامل این دو نهاد بیشتر و گسترده‌تر می‌شود، ادامه داد: در موضوعاتی همچون برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک، دوره‌های آموزشی، کانون زبان، چاپ کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی می‌تواند از زمینه‌های تعامل همکاری دانشگاه فرهنگیان با این نهاد باشد.

دکتر احمد حقی، رئیس دانشگاه فرهنگیان نیز در این دیدار با اشاره به تعامل خوب مدیریت جهاد دانشگاهی با مسئولان استانی گفت: هر کس در دانشگاه فعالیت داشته است جهاد دانشگاهی را می‌شناسند.

وی با بیان اینکه در ارزیابی اساتید کتاب‌هایی که توسط انتشارات جهات دانشگاهی چاپ شده‌اند را امتیاز کامل می‌دهیم، گفت: رویکرد جهاد دانشگاهی در انتشارات کاملا تخصصی است و همکاران دانشگاه فرهنگیان برای پویایی علمی می‌توانند با انتشارات این نهاد انقلابی ارتباط داشته باشند.

حقی با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال توسعه دانشگاه فرهنگیان و تبدیل آن به یک دانشگاه مستقل هستیم، ادامه داد: در صورت توسعه این دانشگاه دفتر جهاد دانشگاهی و نیز کانون زبان این واحد را تأسیس خواهیم کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha