• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022920817
  • خبرنگار : 50229

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

اراضی بدون اقدام در شهرک‌های صنعتی خوزستان خلع‌ید می‌شوند

اراضی بدون اقدام در شهرک‌های صنعتی خوزستان خلع‌ید می‌شوند

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به لزوم واگذاری زمین‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران واقعی اشاره کرد و گفت: خلع ید اراضی بدون اقدام در شهرک‌های صنعتی به ویژه در شهرستان‌های تقاضامحور با جدیت در حال پیگیری است.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ۶۰۰ پرونده در کمیته پایش خوزستان مورد بررسی و دقت نظر دقیق برای واگذاری مجدد قرار گرفته است تا این اراضی در شهرستان‌هایی که متقاضی محور هستند به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، تامین گاز موردنیاز تولیدکنندگان را مهمترین چالش برخی شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد و گفت: اجرا و تکمیل شبکه انتقال گاز به شهرک صنعتی شماره ۴ دزفول از دغدغه‌های جدی است که این موضوع به عنوان اولویت در حال پیگیری است.

وی افزود: ناحیه صنعتی ۲۲ بهمن اهواز و شهرک صنعتی شماره ۴ دزفول از جمله شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان هستند که شبکه داخلی گاز آن‌ها اجرا اما متاسفانه تاکنون انتقال گاز به آن‌ها اجرایی نشده است.

مشکل گاز ناحیه صنعتی ۲۲ بهمن اهواز پس از سال‌ها رفع ‌شد

مهدی پور اضافه کرد: طی هفته‌های اخیر با دستور و ورود جدی استاندار خوزستان مشکل گاز ناحیه صنعتی ۲۲ بهمن اهواز رفع و عملیات اتصال این ناحیه به شبکه گاز پس از سال‌ها وقفه از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: امیدواریم مشکل انتقال گاز برای شهرک صنعتی شماره چهار دزفول نیز در اسرع وقت حل و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در ادامه به تصویب ایجاد شهرک صنعتی شماره پنج دزفول اشاره و خاطرنشان کرد: دزفول از جمله مناطق متقاضی‌محور است که علاقه‌مندان زیادی برای سرمایه‌گذاری صنعتی دارد و بر همین اساس احداث شهرک شماره ۵ مصوب و در دستور کار قرار گرفت.

پنجمین شهرک صنعتی دزفول در سال جاری عملیاتی می‌شود

مهدی پور یادآور شد: به دلیل نداشتن زمین صنعتی در این شهرستان و تکمیل ظرفیت تمام شهرک‌های صنعتی موجود، احداث پنجمین شهرک صنعتی در این شهرستان هدف‌گذاری شد و ان‌شاءالله در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

وی تاکید کرد: فعال شدن شهرک صنعتی شماره پنج و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول می‌تواند مشکل زمین برای سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرستان را به طور کامل رفع ‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha