• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022920953
  • خبرنگار : 71460

پایان غریبانه فصل برای بایرن/ بدون جام، بدون مربی

پایان غریبانه فصل برای بایرن/ بدون جام، بدون مربی

پایان یک فصل تلخ برای باواریایی‌ها در شرایطی رقم خورد که تیم هنوز به دنبال مربی است.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ فصل را بدون کسب جام به پایان برد و برای اولین بار در یک دهه اخیر هیچ جامی در طول فصل به دست نیاورد. از مدت‌ها پیش مشخص شده بود که توماس توخل جایی در بایرن برای فصل بعد ندارد و این مربی خیلی زود جدایی‌اش را از نیمکت بایرن اعلام کرد.

به گزارش بیلد، بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. در ادامه رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است ولی حضور این مربی هم در بایرن منتفی شد.

جستجوی فاجعه بار مربیگری بایرن ادامه دارد و ابرل اکنون تحت فشار زیادی قرار دارد. حتی صحبت از الیور گلاسنر سرمربی فعلی کریستال پالاس نیز مطرح شده بود. گلاسنر پس از عملکرد موفق در آینتراخت فرانکفورت و کریستال پالاس، به گزینه‌ای برای بایرن مونیخ تبدیل شد. مربی اتریشی شخصا علاقه‌ زیادی به انتقال به مونیخ نشان داد ولی این انتقال با مخالفت سران تیم انگلیسی صورت نگرفت.

مدیران بایرن مونیخ در حال حاضر تحت فشار زیادی هستند و باید در روزهای آتی پاسخ‌گوی انتظارات هواداران تیمشان باشند.

بایرن برای بازی پایانی فصل چندین محروم و مصدوم دارد. کین، لروی سانه، جمال موسیالا و کینگزلی کومان، اریک ماکسیم چوپو موتینگ، کیم مین جائه، گوئریرو و گنبری  بازیکنان بایرن هستند که دیدار پایانی فصل برابر هوفنهایم را از دست دادند.

توخل به دنبال بازگشت به انگلیس

توماس توخل، سرمربی بایرن قصد دارد هدایت یکی از باشگاه‌های لیگ برتر را بر عهده بگیرد. گفته شده است این مربی در حال حاضر با منچستریونایتد در تماس است. او قبلاً در انگلیس با چلسی (۲۰۲۱-۲۰۲۲) کار کرده است و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا (۲۰۲۱-۲۰۲۰)، سوپر جام یوفا (۲۰۲۱) و جام باشگاه‌های جهان (۲۰۲۱) شده است و خاطرات خوبی از لیگ جزیره دارد و باید دید بار دیگر تصمیم به حضور در لیگ انگلیس خواهد گرفت یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha