• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022920968
  • خبرنگار : 50589

شرایط عجیب برای واگذاری تراکتور!

شرایط عجیب برای واگذاری تراکتور!

در حالی که مالکیت باشگاه تراکتور تصمیم به واگذاری این باشگاه گرفته اما با توجه به ارزش‌گذاری انجام شده، این واگذاری در مدت دو هفته کار سختی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، تراکتور (پنجشنبه) در جریان مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی مغلوب مس رفسنجان شد تا از حضور در جمع ۴ تیم پایانی جا بماند.

در پایان این بازی هواداران علیه مالک، مدیریت و بازیکنان شدیداً شعار دادند و از نتیجه عصبانی بودند. پرشورها که خشمگین بودند، در اطراف ورزشگاه تجمع کردند و دوباره علیه مالک، مدیریت و بازیکنان شعار دادند و در نهایت با مساعدت یگان ویژه بعد از ۲ ساعت قائله ختم به خیر شد.

بلافاصله خبری مبنی بر واگذاری مالکیت تراکتور در رسانه‌ها پیچید. خبری که دو سال قبل هم در روزهایی که شرایط تراکتور به مراتب بحرانی‌تر از امروز بود مطرح شد و در نهایت سرانجامی نداشت.

دیروز (جمعه) اما مجمع سهامداران باشگاه تراکتور برگزار شد و رسانه رسمی این باشگاه اعلام کرد، تصمیم گرفته شده سهام باشگاه براساس قیمت کارشناسی شده واگذار شود.

متن اطلاعیه باشگاه تراکتور به شرح زیر است:

"جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده سهامداران باشگاه تراکتور، ظهر امروز - جمعه ۲۸ اردیبهشت - برگزار شد و با توجه به شرایط موجود تصمیم به واگذاری سهام باشگاه براساس قیمت کارشناسی شده گرفت.

طبق اعلام مجمع سهامداران، متقاضیان می‌بایست درخواست‌های خود را طی مدت ۱۵ روز به دفتر باشگاه ارایه نمایند.

بدیهی است، اسناد مزایده و قیمت کارشناسی شده پس از دریافت درخواست کتبی متقاضیان واجد شرایط و احراز اهلیت آنان از سوی مراجع مرتبط، در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، مراتب موضوع مذکور فردا - شنبه ۲۹ اردیبهشت- طی نامه‌ای به اطلاع استاندار محترم آذربایجان شرقی خواهد رسید. "

سپس هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در گفت‌وگویی تلویزیونی با اعلام قطعی بودن واگذاری مالکیت تراکتور مطرح کرد: نامه واگذاری باشگاه تراکتور را شنبه به استاندار محترم تحویل خواهم داد تا استانداری واگذاری را پشتیبانی کند و کسی که اهلیتش تائید شود مالکیت تراکتور را بر عهده گیرد. ۱۵ روز مهلت داده‌ایم که متقاضیان اقدام کنند. زنوزی این بار مصمم است تا تیم را واگذار کند.

این درحالی است که سهام باشگاه تراکتور حدود ۳ هزار میلیارد تومان تخمین زده شده و در نظر گرفتن ۱۵ روز برای پیدا کرد مالک جدید برای این باشگاه پرطرفدار تبریزی امری سخت است.

مرحله نهایی پروسه واگذاری سرخابی‌ها که خود دولتی بودند بیش از ۲ ماه طول کشید و باید دید زنوزی طی ۱۵ روز موفق به واگذاری تراکتور خواهد شد یا نه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۶:۳۲

۳ هزار ملیارد ؟ چرا یه سرمایه گذار باید بیاد همچین پولی بده و در آخر بعد از هر شکست فحش بخوره ؟ خب هوارادان عزیز جنبه باخت ندارید نیایید ورزشگاه