• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403022920985
  • خبرنگار : 71613

واکنش رئیس فدراسیون والیبال به ماندن وحید مرادی در دبی

واکنش رئیس فدراسیون والیبال به ماندن وحید مرادی در دبی

رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب همزمان دو سرپرست برای تیم ملی والیبال و همچنین نرفتن وحید مرادی همراه تیم ملی به برزیل و ماندن در دبی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، میلاد تقوی‌ رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه آخرین اردوی تیم والیبال زنان اعزامی به چلنجر کاپ آسیا در واکنش به نبودن وحید مرادی مدیر تیم ملی والیبال مردان همراه این تیم در برزیل و اینکه گمانه زنی‌ها در مورد این غیبت باعث به حاشیه بردن تیم نمی‌شود؟ گفت: تیم بسیار با انگیزه و پر تکاپو تلاش می‌کند و هیچ حاشیه‌ای ندارد. اتفاق خاصی نیفتاده است. ما از این موضوع از قبل رفتن اطلاع داشتیم و به محض رسیدن به امارات آقای مرادی تماس گرفت و گفت این مشکل به اینجا رسیده است. چون از قبل می‌دانستیم سعی کردیم کمک کنیم و با انصرافش موافقت کردیم و آقای خوش خبر را فرستادیم. از اول که شایعات را شنیدم گفتند فدراسیون چرا پنهان کاری می‌کند. این به نظرم خارج از عرف اجتماعی است که وارد زندگی شخصی افراد شویم. اگر موردی خارج از این بود مستندات بیرون می‌آمد. ما برای حریم شخصی افراد احترام قائل هستیم.

او در واکنش به اینکه انتخاب خوش‌خبر به عنوان سرپرست اردو و مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم انتخاب درستی بود و موازی کاری اتفاق نمی‌افتاد؟ گفت: ایرادش چه بود که نایب رئیس را با توجه به اتفاقاتی که سال های گذشته شاهدش بودیم به عنوان بزرگتر کنار تیم گذاشتیم. گذاشتن آقای مرادی نشانده این است که ما تمام توانمان را هم از نظر روانی به عنوان یک بزرگتر و هم از نظر اجرایی با انتصاب آقای خوش‌خبر در کنار تیم گذاشته‌ایم و ایرادش را متوجه  نمی‌شوم. 

تقوی در واکنش به اینکه این موضوع باعث از دست رفتن اعتماد به کادر فنی و تیمی که انتخاب کرده‌اید می‌شود، بیان کرد: سال گذشته آقای کارخانه را سرپرست تیم کردیم و در کنارش کسی دیگر را گذاشتیم که به کارهای اجرایی رسیدگی کند. منطقی بود که هدف ما از آقای کارخانه مشخص بود که به عنوان یک بزرگتر  در لحظات حساس تیم را از بحران خارج کند. امروز قطعا از تصمیم اینکه یک بزرگتر کنار تیم بگذاریم که اگر حاشیه‌ای برای تیم ایجاد شود، رسیدگی کند، پشیمان نیستیم. قطعا آقای خوش‌خبر یکی از بهترین‌های ایران در عرصه اجرایی است و خیلی روابط بسیار خوب و روابط تنگاتنگی بین آقای خوش‌خبر و مرادی در دورانی که با هم کار می‌کردند وجود داشت. توقع ما از آقای مرادی اصلا موضوع سرپرستی آقای خوش‌خبر نیست. 

او در واکنش به اینکه خوش‌خبر سال‌های گذشته هم سرپرست بوده و مشکلی از بابت حواشی‌ که سال گذشته در اردوی تیم ملی ایجاد شد پیش نیامد، گفت: نگاهمان را باید عوض کنیم. اینکه ما در کنار آقای خوش‌خبر یک بزرگتر گذاشته‌ایم نقطه ضعف خوش‌خبر نیست. اگر بود قطعا واکنشی نشان می‌داد. بارها با من صحبت کرد و از ترکیب ابراز خوشحالی کرد. آقای خوش‌خبر هیچ وقت حاشیه‌ای نداشت. اگر آقای مرادی را هم می‌گذاشتیم مطمئن باشید حاشیه‌ای به وجود نمی‌آمد. اما الان که ترکیب دو نفر را گذاشته‌ایم برای این است که برای هر دو نفرشان وظیفه‌ای تعریف کرده‌ایم. من همچنان معتقدم آن تیم با توجه به حاشیه‌هایی که در یکی  دو سال گذشته بین بازیکنان و افرادش وجود داشت، نیازمند یک نفری بود که به عنوان بزرگتر کنارشان باشد تا از نظر روانی و فکری کمک‌شان کند. از طرفی آقای پائز از آنجایی که با آقای مرادی قرارداد بسته بودند به نظرم کمک بزرگی می‌کرد.

تقوی در پاسخ به این سوال که مرادی فقط هفته اول نیست یا در طول لیگ ملت‌ها تیم را همراهی نخواهد کرد، بیان کرد: بستگی دارد که مشکلش حل شود. الان قطعا در هفته اول حضور ندارد. خیلی دوست دارم هر چه زودتر مشکلش حل شود.

او در مورد شرایط تیم ملی زنان پیش از اعزام به چلنجر کاپ آسیا گفت: تیم خیلی باانگیزه است چون تیمی نو است. البته از نگاه ما جوان‌سازی شده است و خیلی توقع نتیجه نداریم. این تیم تازه شروع راهش است و مسیری طولانی برای رسیدن به اهداف فدراسیون دارد.

تقوی همچنین در جمع والیبالیست‌ها گفت: خدا قوت و خسته نباشید به همه شما می‌گویم. بالاخره یکی از روزهای موعود نزدیک می‌شود. می‌دانیم تیمی جدید و با انگیزه می‌خواهد وارد مسابقات شود ولی دوست داریم تغییر را ببینیم. این تیم تغییر کرده و تیمی جوان، باانگیزه و پرتلاش است و منطقی است که اهدافمان هم تغییر می‌کند. نمی‌خواهم حتما مقام بیاورید که استرس بگیرید. هر چند بردن باید برای شما ساده باشد اما دوست دارم بازی‌تان برای دیگران توقع ایجاد کند و دیگر از کنار تیم ملی بانوان ساده رد نشوند. همانجور که می‌بینید الان جامعه برای تیم ملی مردان ما دچار تلاطم می شود که تیم کجاست چه می‌کند صربستان و ایتالیا را ببریم چه می شود.

او ادامه داد: یعنی مردم از تیم ملی بزرگسالان ما توقع بردن دارند. می‌خواهم نسل شما هم توقع بردن را در والیبال بانوان ایجاد کند. هدف بزرگ باعث کار سخت می شود. هدفتان را  از توان خودتان بالاتر تصور کنید. خیلی به تیم شما امیدوارم. زمان خیلی طولانی کنار هم نبودید اما امیدوارم زمان طولانی کنار هم بمانید. شما لیاقت زیادی برای شرکت در تورنمنت های زیاد دارید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha