• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403022921117
  • خبرنگار : 50649

در نشست برخط مسئولان امتحانات آموزش و پرورش فارس مطرح شد؛

دانش‌آموزان نگران عدم دریافت کارت امتحان نهایی نباشند

دانش‌آموزان نگران عدم دریافت کارت امتحان نهایی نباشند

ایسنا/فارس در نشست برخط با مدیران، معاونین آموزشی ومسئولان امتحانات ادارات آموزش و پرورش سراسراستان فارس، علاوه بر مطرح شدن میز خدمت پاسخگویی به دانش‌آموزان برای امتحانات نهایی، تأکید شد که دانش‌آموزان نگران دریافت کارت امتحانات نهایی خود نباشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در نشست برخط با مدیران، معاونین آموزشی و مسئولان امتحانات ادارات آموزش و پرورش سراسراستان فارس گفت: در راستای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی، میز پاسخگویی در  ۶۰  مدیریت و اداره آموزش و پرورش استان فارس راه‌اندازی شده است تا پاسخگوی ابهامات دانش‌آموزان در خصوص امتحانات نهایی باشند.

فرشید قاسمی اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد از دانش‌آموزان استان فارس کارت ورود به جلسه را دریافت کرده‌اند و ما از این لحاظ در رتبه سوم کشور قرار داریم، البته همچنان برای صدور کارت درصد باقی مانده دانش‌آموزان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در راستای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی، میز پاسخگویی در۶۰  مدیریت و اداره آموزش و پرورش سراسر استان فارس راه‌اندازی شده تا پاسخگوی ابهامات دانش‌آموزان در خصوص امتحانات نهایی باشند.

قاسمی تصریح کرد: علاوه بر برپایی میز پاسخگویی، همکاران درقسمت سنجش ادارات آموزش وپرورش سراسر فارس، مشکلات احتمالی دانش‌آموزان دررابطه با مسائل مربوط به امتحانات نهایی را پیگیری و برطرف خواهند کرد.

وی ادامه داد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش از فردا یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت آغاز و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

علیرضا شجاعی‌پور، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به آغاز امتحانات نهایی گفت: مهم‌ترین موضوع کاهش استرس و ایجاد شرایط مطلوب برای حضور همراه با آرامش دانش‌آموزان در جلسه امتحانات نهایی است.

رئیس اداره سنجش اداره‌کل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: به دلیل ترافیک مراجعه‌کننده‌ها، سامانه my medu.ir که کارت ورود به جلسات امتحان نهایی را صادر می‌کند با مشکلاتی مواجه می‌شود و همین امر منجر شده تا دریافت کارت ورود به جلسه در کل کشور با مشکل مواجه شده است.

شیرازی‌نژاد افزود: دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع شوند و این گروه از دانش‌آموزان صرفاً با ارائه شناسنامه یا کارت شناسایی می‌توانند در جلسه آزمون حضور یابند و هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند با مراجعه به ادارات  آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس دار در حوزه حضور می‌یابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha