• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403022921153
  • خبرنگار : 50130

رییس جهاد دانشگاهی استان:

جشنواره ‌ایده های برتر جوانان در کردستان برگزار می شود

جشنواره  ‌ایده های برتر جوانان در کردستان برگزار می شود

ایسنا/کردستان رییس جهادانشگاهی استان کردستان از برگزاری جشنواره ایده های برتر جوانان«گه ش» با حضور دانشجویان دانشگاه های مختلف استان در روز یکشنبه(۳۰ اردیبهشت ماه) خبر داد.

اکبر اسدی، در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه جشنواره «ایده‌های برتر» به صورت سالانه در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این راستا امسال، حوزه اشتغال و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی استان با حمایت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و همکاری دانشگاههای استان رویداد صندلی تجربه را برگزار کرد تا دانشجویان در قالب یک برنامه شتابدهی کسب وکار سه هفته‌ای، فرصت ارائه ایده خود را داشته باشند.

وی افزود: این رویداد با حضور بیش از ۲۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های مختلف و همچنین کارآفرینان استان به منظور آشنایی دانشجویان با کارآفرینان برتر و راهکارهای موفقیت یک ایده برگزار شد و اکنون در پایان این رویداد، جشنواره ایده های برتر جوانان استان کردستان برگزار می شود.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، ادامه داد: بعد از برگزاری این رویدادها یک تور ترویجی دانشجویی از شرکت خدمات مهندسی داده‌نگار در پارک علم وفناوری کردستان با حضور دانشجویان شرکت‌کننده در این رویدادها برگزار شد تا دانشجویان از نزدیک با فعالیت در این شرکت مهندسی آشنا شوند.

وی با اشاره به برگزاری چهار کارگاه آموزشی - تخصصی کسب و کار در قالب این جشنواره بیان کرد: کارگاه طرح بوم کسب و کار، مهارت‌های نرم، از ایده تا کسب و کار با هوش مصنوعی و فن بیان‌، نحوه ارائه از جمله برنامه های جانبی این رویداد است.

اسدی، با بیان اینکه یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) اختتامیه رویداد سه هفته ای جشنواره «ایده‌های برتر» در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور سنندج برگزار می شود، اعلام کرد که از بین ایده‌های ارائه شده دانشجویان، ۲۰ ‌ایده انتخاب شده و دانشجویان با تشکیل یک تیم یا به صورت فردی، ایده خود را پخته کرده و در اختتامیه جشنواره ارائه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: سه ایده برتر دانشجویان در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهد گرفت و حمایت‌هایی از سوی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی کردستان از این ایده‌ها صورت می گیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha