• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403022921167
  • خبرنگار : 50635

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان :

پرداخت ۱۴۵ میلیارد تومان هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان هرمزگانی

پرداخت ۱۴۵ میلیارد تومان هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار بابت هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان پراخت شده است.

حمید باسره امروز ۲۹ اردیبهشت، با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد هرمزگان با هدف جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان محصل خانواده‌های محروم و کم درآمد و ارتقاء کیفی برنامه‌های آموزشی این عزیزان، تلاش کرده است تا ازطریق هم‌افزایی اعتبارات دولتی، مشارکت‌های مردمی، کمک‌های خیرین و همچنین همکاری آموزش و پرورش استان، ضمن ارائه خدمات مطلوب تحصیلی و آموزشی به دانش آموزان نیازمند و دانشجویان خانواده‌های معزز تحت حمایت این نهاد، اقدام به مرتفع کردن مشکلات مالی این عزیزان در زمینه تحصیل و آموزش کند تا فرزندان محصل خانواده‌ها بتوانند بدون دغدغه‌ی هزینه‌های تحصیلی خود و با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

باسره افزود: در سال گذشته اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان بابت هزینه های تحصیلی و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان پراخت شده که مبلغ ۸۳ میلیارد تومان از محل منابع کمیته امداد و مبلغ ۶۲ میلیارد میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های خیرین و مشارکت های مردمی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این میزان اعتبار به منظور هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان ، کمک هزینه و شهریه دانشجویان، برگزاری کلاس‌های آموزشی (تقویت بنیه تحصیلی) و خرید اقلام و ملزومات تحصیلی ضروری از جمله کتاب، نوشت افزار، لب تاپ، پوشاک، کفش، لوازم ورزشی، تمکیل و تجهیز خوابگاه‌های دانش‌آموزی و کانون‌های فرهنگی و سایر هزینه‌های مرتبط با تحصیل دانش آموزان و دانشجویان عزیز هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در حال حاضر ۴۶ هزار و ۲۵۲ دانش آموز و یک هزار و ۸۸۶ دانشجو از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha