• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403022921216
  • خبرنگار : 30058

رئیس اولین همایش ملی مدیریت در عصر تحولات:

سازمان‌ها تحت تاثیر واقعیت‌های نوظهور در بحث مدیریت هستند

سازمان‌ها تحت تاثیر واقعیت‌های نوظهور در بحث مدیریت هستند

ایسنا/اردبیل رئیس اولین همایش ملی مدیریت در عصر تحولات گفت: سازمان‌ها تحت تاثیر بوجود آمدن واقعیت‌های نوظهور در بحث مدیریت هستند.

قاسم زارعی ۲۹ اردیبهشت در اولین همایش ملی مدیریت عصر تحولات با اشاره به سرعت بالای تغییرات در جهان امروزی، گفت: عرصه مدیریت باید قادر باشد تا خود را با این تغییرات تطبیق دهد، در غیر این صورت محکوم به نابودی است.

وی نمونه بارز این تغییرات را تغییرات در عرصه تکنولوژی دانست و افزود: تطبیق با تغییرات هر روزه تکنولوژی به معنای پذیرش تمامی موارد آن نیست، بلکه به معنای سازگاری با آن است.

رئیس اولین همایش ملی مدیریت در عصر تحولات خاطرنشان کرد: به عنوان فعالان عرصه مدیریت باید قادر باشیم در مرحله اول تغییرات را شناسایی کنیم. سپس تاثیر تغییرات را در سازمان شناسایی کرده و در مقابل آن واکنش نشان دهیم.

وی با بیان اینکه تمامی سازمان‌ها تحت تاثیر بوجود آمدن واقعیت‌های نوظهور در بحث مدیریت هستند، گفت: هدف از برگزاری این همایش، کمک‌رسانی از باب علمی به سازمان‌های امروزی به عنوان محل فعالیت مدیران برای بقا و ادامه فعالیت است.

محمد باشکوه دبیر علمی همایش ملی مدیریت در عصر تحولات با اشاره به قدرت و قابلیت یک مدیر، گفت: مدیر مانند یک معمار وظیفه ترکیب متناسب تمام مصالح و لوازم را برای ایجاد یک پدیده دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بینش، نگرش و تفکر است، تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این همایش دادن بینش و نگرش مدیریت به مدیران، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران است.

دبیر علمی همایش ملی مدیریت در عصر تحولات با بیان اینکه دنیای امروزی به سرعت در حال تغییر و پیشرفت است، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم، از مسئولان کشوری و استانی تقاضا داریم با تفکر مدیریتی بسترساز مشارکت مردم باشند.

وی با بیان اینکه ۳۲۶ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: با بررسی هیات داوران ۲۵۴ مقاله پذیرش و از میان آنها ۱۰ مقاله به عنوان مقاله برتر معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha