• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403022921240
  • خبرنگار : 80001

/جام رسانه امید/

سردار معروفی: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود

سردار معروفی:  انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود

معاون هماهنگ کننده بسیج، امنیت ایران را مرهون هوشمندی و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار حسین معروفی شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در اختتامیه رویداد «جام رسانه امید» اظهار کرد: ما اگر بخواهیم قابلیت‌های انقلاب اسلامی را که اسلام اهل بیتی است، برای ملت شریف ایران در این ۴۶ سال تعریف کنیم، فهرست آن باید مدتها تبیین شود. در عرصه‌های مختلف پزشکی، علمی، هسته‌ای، نانو، صنایع پهپادی، دفاعی دستاوردهای بسیاری به دست آمد اما نکته اصلی، هوشمندی ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، همه ملت ایران به فرمان امام (ره) لبیک گفتند. همه گروه‌های سیاسی و نخبگان کشور گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب دادند و به تبعیت از ایشان، رژیم ستمشاهی دست نشانده را از میان برداشتند. با رای ۹۸ درصدی نیز جمهوری اسلامی را جایگزین آن کردند. یعنی همه ملت ایران در تولید انقلاب اسلامی و این قدرت نرم مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در ابتدای انقلاب جنگهای قومی و تجزیه‌طلبی را در دستور کار قرار دادند. حدود ۲۰ ماه در کردستان و ترکمن صحرا و بلوچستان مردم را مشغول کردند تا بخشی از ایران را جدا کنند. نقش مذاهب و اقوام را در صیانت از ایران مشاهده می کنیم. آن‌جا هم که دشمن به نتیجه نرسید جنگ نابرابر هشت ساله‌ای را علیه کشور راه انداخت. تنها جایی هم که شوروی و آمریکا سر یک میز نشستند جنگ هشت ساله صدام علیه مردم ایران بود. تمام امکانات نظامی را علیه ملت ایران به کار گرفتند اما مردم ایران با دست خالی چشم به خدا داشت. همه اقوام ایران، شهید، اسیر و جانباز هدیه و سرنوشت آن جنگ نابرابر را به نفع خود ثبت کردند.

معاون هماهنگ کننده بسیج یادآور شد: در جریان ساخت کشور و سازندگی نیز ملت ایران پای بزرگی کار خود ایستاد. در جریان محاصره اقتصادی، ملت ایران همه تنگناها را پذیرفت اما عزت، شرف و بزرگی خود را حفظ کرد. دشمنان به بهانه سلاح هسته‌ای به سمت تحریم ایران رفتند اما ملت ایران پای فناوری صلح‌آمیز خود ایستاد و جزو باشگاه هسته‌ای صلح آمیز دنیا شد. می‌دانستند که ملت ایران دنبال سلاح هسته‌ای نیست چون خودش اولین قربانی سلاح‌های کشتار جمعی و شیمیایی است.

وی تصریح کرد: امروزه ناکارآمدترین سلاح در دنیا سلاح هسته‌ای است اما به بهانه آن می خواستند جلوی فناوری کشور ما را بگیرند.

وی یادآور شد: بعد از آن در اتفاقاتی که در جنگ نرم احزاب که همه اجانب و خودفروختگان آن‌ها ملت ایران را به لبه پرتگاه بردند ولی ملت تاریخ ساز ما در جریان ۹ دی سال ۱۳۸۸ تاریخ را عوض کرد. به همه دنیا و دشمنان ثابت کرد اگر نخبگان اشتباه و سکوت کنند دیگر کربلا اتفاق نمی‌افتد و مردم پای حقیقت می‌ایستند. دشمنان در سال‌های ۹۶ و ۹۸ به بهانه بنزین می‌خواستند بلوا بپا کنند اما ناکام ماندند.

معروفی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی در دی ماه ۱۳۹۸ گفت: ملت ایران با نگاه انقلابی و ملی از این فرزند خود تجلیل و با بیعت زیر پیکر مطهرش به اقتدار و قوی بودن خود تاکید کردند. روز به روز ملت ایران در شبکه سراسری کشور عاشورا و اربعین در قالب شهید سلیمانی تولید کردند و امروز اثر معنوی آن را در جبهه مقاومت مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به ماجراهای سال ۱۴۰۱ گفت: همه تفاله‌ها از خارج کشور با دشمنان همراهی کردند. در سال ۱۴۰۲ سه تا چهار برنامه را در دستور کار قرار دادند که دهه اول محرم برگزار نشود. عاشورازدایی و امام حسین زدایی را در دستور کار قرار دادند. بنده چند نقطه کشور را رفتم و جمعیت جوان و نوجوان ما در عاشورا بیشتر از سال‌های قبل شد و مردم دست رد به سینه دشمن زد. ۲۲.۵ میلیون زائر به محضر شریف امیرالمومنین و امام حسین (ع) رفتند با امنیت کامل که اگر کشور همسایه عزیزمان عراق زیرساخت داشت سه برابر این جمعیت در اربعین شرکت می‌کرد.

وی بیان کرد: در ادامه دشمنان تمام تلاش خود را در ۲۲ بهمن گذاشتند. می‌خواستند ۲۲ بهمن را ضعیف کنند. اما مردم با شکوه در راهپمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند. بعد با تبلیغات بر رای ندادن تاکید کردند ولی در ۱۱ اسفند ملت ایران به چه زیبایی پای حقیقت خود ایستاد و مهر تاییدی به بزرگی خود زد. این ملت و این نظام هوشمند است. ملت ایران که جان ما فدای آن‌ها باد در این ۴۶ سال ثابت کردند هرجا اعتقادات و منافع ملی آن‌ها در خطر باشد از هر قوم، مذهب و جریان سیاسی برای دفاع از حقیقت و منابع ملی دور یک میز می‌نشینند و از حقیقت دفاع می کنند.

معاون هماهنگ کننده بسیج، امنیت ایران را مرهون هوشمندی و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود. سپاه و بسیج مستضعفین برای خود یک سیاست جامع الاطراف تحت امر امام خویش دارد. سپاه و بسیج فدای مردم ایران، انقلاب اسلامی و فدای ولایت می‌شود. سپاه و بسیج در حوزه خدمات نرم افزاری و سخت افزای هیچ نگاه قومی، مذهبی و سیاسی ندارد. نگاه او جامع الاطراف، نگاه اهل بیت و نگاه دین است. خروجی سپاه و بسیج حاج قاسم سلیمانی، شهید زاهدی و شهیدان عزیزی مثل حججی هستند که همه آبروی خود را فدای ملت ایران کردند.

سردار رحیمی تصریح کرد: خوشحالیم که بسیج امروز میزبان اصحاب رسانه‌ای است که به دنبال تبیین و تولید امید در جامعه هستند و برای دشمنان تولید ناامیدی می‌کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha