• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403022921253
  • خبرنگار : 50649

برگزاری نخستین رویداد مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در فارس ‌

برگزاری نخستین رویداد مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در فارس ‌

ایسنا/فارس مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس از برگزاری مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» ویژه دانشجویان خبر داد.

امیررضا خرمدل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: مسابقات مذکور برای نخستین در سطح استان فارس به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه‌های استان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مرحله از مسابقات ۵۴ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان فارس در ۵ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع به رقابت پرداختند که در پایان این دور از مسابقات نفرات برگزیده به ترتیب زیر معرفی شدند.

سید عباس حسینی دانشجوی موسسه آموزش عالی زند شیراز، رتبه اول، بخش کتاب

مهنّا مسیبی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رتبه دوم، بخش کتاب

حمیدرضا محقق دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رتبه سوم، بخش اختراع

محمدمهدی یزدانی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، رتبه چهارم، بخش کتاب

محمدجواد اتابکی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی فسا، رتبه پنجم، بخش کتاب

خرمدل با بیان اینکه در این مسابقات اکبر زاهدیان‌نژاد، ایرج شهریوری و محمدرضا زاهدی از اعضای هیئت علمی جهاددانشگاهی فارس به عنوان داور حضور داشتند، از افزایش و رشد ۵۰۰ درصدی مسابقات خبر داد.

برگزاری نخستین رویداد مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در فارس ‌

دبیر اجرایی مسابقات سدید استان فارس اظهار کرد: مسابقات سدید که طرح کامل شده مسابقات کتاب سه دقیقه‌ای و پایان‌نامه سه دقیقه‌ای با افزوده شدن بخش‌های مقاله پایان‌نامه و اختراع است، در استان فارس با شرکت ۵۴ نفر از دانشجویان استان به کار خود پایان داد که در مقایسه با مسابقه کتاب سه دقیقه‌ای سال ۱۴۰۲ رشد ۵ برابری شرکت‌کنندگان را داشته اشت.

وی در خصوص سطح مسابقات نیز افزود: سطح شرکت‌کنندگان مسابقات سدید در اولین دوره در سطح بالایی قرار داشت و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان در یک رقابت سالم در کنار هم از مقاطع گوناگون تحصیلی حضور داشتند و برگزیدگان مسابقات در تیرماه ۱۴۰۳ در تهران در رقابت کشوری با برگزیدگان سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.

خرمدل در پایان یادآور شد: نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای سدید به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با هدف رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است و برای اولین بار درسطح جهادهای دانشگاهی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha