• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1403022921322
  • خبرنگار : 71974

هر ایرانی یک فریلنسر می شود

هر ایرانی یک فریلنسر می شود

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ گفت: با توجه به نقش مردم در شعار سال هر ایرانی توانایی تبدیل شدن به یک فری لنسر را دارد و باید با همکاری نسبت به تحقق آن اقدام کرد.

به گزارش ایسنا، سهیل دادخواه سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ امروز در نشست خبری اولین همایش فریلنسری با بیان اینکه حرکت به سمت فرلینسری در راستای شعار سال است، اظهار کرد: با توجه به نقش مردم در شعار سال هر ایرانی توانایی تبدیل شدن به  یک فری لنسر را دارد و باید با همکاری نسبت به تحقق آن اقدام کرد.

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی پیشرو از ماهای قبل برنامه ریزی برای ایجاد یک مدرسه فریلسنری را آغاز کرده است و در گام نخست سه قشر را برای ورود به این عصر در اولین قرار داد.

وی افزود: در گام نخست دانشجویان، فارغ التحصیلان و افراد جویای کار در اولویت این دوره قرار گرفتند، اولویت بعدی مربوط به مدیران و کارآفرینان و در اولویت سوم سیاست گذاران و مسئولان می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به سبک فریلسنری داشته باشند.

به گفته وی؛ به همین منظور  زیر ساخت راه‌اندازی  مدرسه با هدف ترویج زیست بوم فریلسنری در دانشگاه علم و فرهنگ ایجاد شده است، این مدرسه پاسخی به دغدغه‌های حوزه اقتصاد دیجیتال است.

دادخواه با اشاره به اهمیت سبک فریلسنری در اقتصاد کشور اظهار کرد: تحولات سبک فریلسنری و تغییرات آن نسبت به مشاغل سنتی باعث خواهد شد که جوانان در مناطق محروم مجبور نباشند برای کسب کار به تهران مهاجرت کنند.علاوه بر این زنان خانه دار و افرادی که برای خروج از منزل دچار مشکل و یا معلولیت هستند، می‌تواند اشتغال داشته باشند.

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ بیان کرد:۸ خرداد ماه اولین همایش در خصوص فریلسنری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار  خواهد شد که می تواند گام مثبتی برای توسعه فریلسنری در کشور باشد.

گفتنی است، در پایان این نشست از پوستر اولین همایش فریلنسری که با همت دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود، با حضور ذیقیمت مسئول ترویج ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری و دادخواه و سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha