• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403022921347
  • خبرنگار : 50471

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند:

کوروش قپانوری اولین مدرس فدراسیون فوتبال در تاریخ نهاوند شد

کوروش قپانوری اولین مدرس فدراسیون فوتبال در تاریخ نهاوند شد

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: کوروش قپانوری مربی فوتبال نهاوند به عنوان اولین مدرس فدراسیون فوتبال در نهاوند برگزیده شد.

 مسعود علی‌بخشی اظهار کرد: افتخاری دیگر برای جامعه ورزش شهرستان حاصل شد و کورش قپانوری بازیکن با سابقه فوتبال کشور و مربی سازنده این روزهای فوتبال نهاوند و استان همدان توانست  مدرک مدرسی فوتبال را  با شرکت در کلاس تربیت مدرس فدراسیون فوتبال که در تهران برگزار شد کسب کند.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان نهاوند، وی افزود: وی به عنوان اولین مدرس تاریخ فوتبال نهاوند به جمع مدرسین فوتبال کشور پیوست.


علی‌بخشی تصریح کرد: تربیت مدرس فوتبال در دو مرحله در آذر ماه و اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور نخبگان فوتبال کشور در مرکز ملی فوتبال در تهران برگزار شد.

درخشش دختران بسکتبالیست و دونده نهاوندی

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در ادامه از درخشش دختران بسکتبالیست و راهیابی تیم بسکتبال دختران نهاوند به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم‌های زربام‌پارت خراسان شمالی، جوادالائمه شهرکرد، یاران داریوش نهاوند و فولاد هرمزگان به میزبانی خانه بسکتبال بجنورد برگزار شد.


علی‌بخشی بیان کرد: تیم بسکتبال بانوان یاران داریوش نهاوند با درخشش در این رقابت‌ها در جمع هشت تیم پایانی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا از زحمات اصغر جهانیان مدیر و مؤسس باشگاه و خانم‌ها مرضیه گرایی و فائزه قپانوری مربیان این تیم تشکر و قدردانی داریم و برای این تیم در مرحله حذفی آرزوی موفقیت داریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان تاکید کرد: تیم یاران داریوش نهاوند امسال اولین حضورش در این سطح از مسابقات را تجربه می‌کند و توانسته است تا به اینجای کار نماینده شایسته‌ای برای استان و شهرستان باشد.
علی‌بخشی در ادامه به درخشش دختران و پسران دونده نهاوندی در جام شهید شمسی‌پور اشاره کرد و گفت: ورزشکاران نهاوند در این رقابت‌ها در بخش بانوان توسط ستایش بهاگیر و فاطمه روزبهانی در رده نونهالان در ماده ۱۰۰ متر مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و در ماده ۸۰۰ متر هم خانم ستایش بهاگیر دوم شد و در رده نوجوانان نیز ساناز درویشی توانست در ماده ۱۰۰ متر مقام اول را کسب کند.
به گفته وی در بخش مردان و در رده نونهالان نیز محمدمبین سهرابی در ماده ۶۰۰ متر اول شد و در ماده ۸۰۰ متر نونهالان آقای امیرعلی نادری دوم و در رده نوجوانان محمدمهدی محسنی‌فرد دیگر دونده نهاوندی در ۸۰۰ متر اول شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha