• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022921515
  • خبرنگار : 50616

به مناسبت دهه کرامت؛

شمیم کرامت رضوی در بیمارستان‌های آمل پیچید

شمیم کرامت رضوی در بیمارستان‌های آمل پیچید

ایسنا/مازندران عطر کرامت رضوی در قراری عاشقانه، همزمان با دهه کرامت، مهمان دل‌های بیماران و همراهان بیماران در بیمارستان‌های شهرستان آمل شد.

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و به همت کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان آمل، خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی با در دست داشتن شاخه‌های گل در بیمارستان شمال این شهرحاضر شدند و با اجرای ویژه برنامه امام رضایی به بیماران وهمراهان آنها با اهدای شاخه‌های گل ادای احترام کردند.

بیماران بستری بر روی تخت‌های بیمارستان با مشاهده پرچم متبرک امام رضا (ع) بی درنگ پرچم نورانی امام رئوف را در آغوش گرفتند و با چشمانی اشکبار در فضایی آکنده از معنویت و راز و نیاز دل‌هایشان را به پنجره فولاد حرم مطهر حضرت رضا (ع) گره زدند.

این حرکت نمادین، امید و نشاط را در دل‌های بیماران و خانواده‌هایشان برانگیخت و لبخند را بر لبان آنان نشاند در ادامه خادمیاران رضوی در ایستگاه‌های پرستاری و بخش اورژانس این بیمارستان حضور یافتند و با اهدای شاخه‌های گل از خدمات و زحمات کادر درمان، پرستاران، کارکنان خدوم بیمارستان شمال تجلیل کردند. این گروه همچنین درجمع پرشور مردم شهرستان آمل درآستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع)، زندان آمل و درمنزل یکی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم این شهرستان نیز حاضر شدند.

شمیم کرامت رضوی در بیمارستان‌های آمل پیچید

دبیر کانون‌های خادمیاران رضوی شهرستان آمل در رابطه با این برنامه ارزشمند فرهنگی به خبرنگار ایسنا گفت، با برنامه ریزی‌های انجام شده و در روزهای پرفیض دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع)، جمعی از خادمان آستان قدس رضوی ازمشهد مقدس در بیمارستان شمال آمل حاضر شدند و لحظاتی معنوی و پربرکت را برای کودکان بستری و خانواده‌های آنان رقم زدند.

احمد کوهستانی افزود: انتقال پرچم متبرک حرم مطهر رضوی درمراکز درمانی و ندامتگاه‌ها نمادی از توجه ویژه اهل بیت نسبت به پیروانشان و نیز با هدف ترویج فرهنگ رضوی و ایجاد فضایی معنوی در بیمارستان انجام شد.

وی ادامه داد، پرچم متبرک حرم مطهر رضوی به عنوان نمادی از برکت و معنویت، در کنار بیماران و دیگر اقشار جامعه قرار خواهد گرفت و خادمین با اهدای هدایای نمادین، دل‌های آنها را که نیازمند حاجت هستند، را شاد کردند.

شمیم کرامت رضوی در بیمارستان‌های آمل پیچید

دبیر کانون‌های خادمیاران رضوی شهرستان آمل گفت: حضور پرچم مقدس امام رضا (ع) در شهرستان‌ها درهفدهمین دوره برگزاری طرح ارزشمند و معنوی «زیر سایه خورشید» با شعار «با شما سربلندیم» که از نخستین روزهای دهه کرامت امسال با حضور خدام آستان قدس رضوی، درسطح استان و شهرستان آمل آغاز شده است.

شمیم کرامت رضوی در بیمارستان‌های آمل پیچید

کاروان زیر سایه خورشید پس ازبیمارستان شمال آمل، در ادامه حرکت خود در این شهرستان، به ندامتگاه این شهرستان رفته و پرچم متبرک حرم رضوی را در بین مددجویان این مرکز چرخاندند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha