• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403023021724
  • خبرنگار : 50441

فرمانده سپاه فجر فارس: 

تبلیغات منطقی و اثرگذار برای شهدا داشته باشیم

 تبلیغات منطقی و اثرگذار برای شهدا داشته باشیم

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس خواستار پرداختن به ناگفته‌های دفاع مقدس در کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس شد و گفت: باید تبلیغات منطقی و اثرگذار داشته باشیم.

سردار یدالله بوعلی صبح امروز، ۳٠ اردیبهشت در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس که در سالن جلسات نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد، با بیان اینکه کمیته‌های این شورا بسیار فعال و هماهنگ در حال انجام تمهیدات لازم هستند، گفت: ما به نمایندگی رئیس شورای سیاست‌گذاری در کمیته‌ها حضور پیدا کردیم و تاکنون اقدامات بسیار خوبی را در خصوص کنگره ۱۵ هزار شهید شاهد بودیم. 

وی افزود: جلسات شورای سیاست‌گذاری بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری را اجرا می‌شود و نتیجه کارهای کمیته‌ها هم باید در راستای فرمایشات ایشان باشد.

بوعلی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید بر تولیدات کمی و کیفی دارند، گفت: تاکید بر ایجاد کنگره‌ها، افزایش جلسات، ترویج روحیه جهادی به عنوان دستاورد کنگره پانزده هزار شهید استان فارس همچنین شنیدن و نشر سخن شهدا به مردم از اصلی‌ترین کار کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس است.

بوعلی با تاکید بر اینکه تبلیغات اثرگذار و منطقی باید در دستور کار باشد، گفت: بهره‌گیری مجدانه از ظرفیت هنری، توجه ویژه خاص به نوجوان و جوانان، پرداختن به موضوع جانبازان، ثبت و ضبط خاطرات آن‌ها، پرهیز از اغراق و درشت نمایی، پرهیز از آمار گرایی، پرداختن به نقش و خانواده شهدا و ایجاد بسترهای مطالبه‌گری در جریان این کنگره پانزده هزار شهید، از جمله چیزهایی هستند که کمیته‌ها باید آنها را در دستور کار خود قرار دهند. 

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: پرهیز از تشریفات و ظاهرگرایی، تلاش جهت اثرگرایی بیشتر بر مخاطب، توجه به نقش بانوان، بسترسازی جهت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، رعایت ظرافت، دقت درانجام کار، پرداختن به ناگفته‌های دفاع مقدس، پرداختن به سبک زندگی شهدا و خانواده های‌ ایشان در دستور کار کمیته‌های کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha