• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403023021766
  • خبرنگار : 71460

آموریم: یک قهرمانی دیگر باقی مانده است

آموریم: یک قهرمانی دیگر باقی مانده است

سرمربی و کاپیتان تیم اسپورتینگ ابراز امیدواری کردند که تیمشان بعد از قهرمانی در لیگ، جام حذفی پرتغال را هم به دست بیاورد.

به گزارش ایسنا،  تیم اسپورتینگ لیسبون بالاتر از بنفیکا و پورتو به عنوان قهرمانی لیگ پرتغال دست یافت و بازیکنان این تیم جام قهرمانی را بالای سر بردند. این بیستمین قهرمانی اسپورتینگ در لیگ پرتغال بود.

روبن آموریم سرمربی اسپورتینگ بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل چاوز در آلوالاده گفت: مهم بود که فصل را با پیروزی به پایان برسانیم و جشنمان را به یادماندنی‌تر کنیم. خوشحالم. ما سه گل زدیم و باید بیشتر گل می‌زدیم. این جام را به همه هواداران و بازیکنان تیمم تقدیم می‌کنم. به خانواده بازیکنانم تبریک می‌گویم که در کنارشان بودند. دو قهرمانی در چهار سال خوب است اما هنوز کم است و باید به افتخارات بیشتری دست یابیم. فکر می‌کنم همه ما الان تمام تمرکزمان روی جام حذفی است و می‌خواهیم دومین جام را نیز در این فصل به دست بیاوریم.

در روزهای اخیر اسکای گزارش‌هایی مبنی بر ماندن این مربی جوان در اسپورتینگ برای فصل بعد خبر دادند. روبن آموریم به واسطه عملکرد درخشان خود روی نیمکت اسپورتینگ، توجه باشگاه‌های مطرح زیادی را به خود جلب کرده‌ است.

اسپورتینگ در فصل ۲۱-۲۰۲۰ و اولین فصل حضور آموریم موفق شد پس از گذشت ۱۹ سال قهرمان لیگ برتر پرتغال شود و امسال دومین قهرمانی را به دست آورد. شاگردان آموریم باید در فینال جام حذفی به دیدار پورتو بروند و شانس دارند تا دومین جامشان را نیز در این فصل به دست بیاورند.

کاپیتان اسپورتینگ می‌خواهد جام حذفی پرتغال را نیز به افتخارات خود اضافه کند. سباستین کوتس اضافه کرد که فصل هنوز به پایان نرسیده است و جام حذفی پرتغال هم به تیمش تعلق دارد و آنها باید با شکست دادن پورتو به این جام برسند.

او در پایان گفت:‌ از همه متشکرم. سال بسیار خوبی برای همه ما در لیگ بود ولی هنوز یک بازی باقی مانده که می‌دانیم بازی مهمی است.

در هفته پایانی لیگ پرتغال، پورتو با یک گل براگا را شکست داد. مهدی از دقیقه ۷۷ وارد زمین شد و با پاس گل او تنها گل پورتو به ثمر رسید. به این ترتیب پورتو ۷۲ امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha