• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403023021772
  • خبرنگار : 50604

اقدام قابل تقدیر شهرداری گرگان در توجه به زیباسازی مناطق کم برخوردار

اقدام قابل تقدیر شهرداری گرگان در توجه به زیباسازی مناطق کم برخوردار

ایسنا/گلستان شهرداری گرگان امسال برای نخستین بار در راستای عدالت اجتماعی و امیدآفرینی، زیباسازی شهری و نورافشانی را در محلات کم برخوردار شهر اجرا کرد.

طبق یک قانون نانوشته و رسم قدیمی در تمامی اعیاد و مناسبت‌ها و به ویژه سال نو گل کاری، نورافشانی و  اجرای المان‌های شهری تنها در ورودی غربی شهر گرگان، مرکز شهر و مسیر ناهارخوران که بیشتر محل تردد مسافران نوروزی بود، اجرا می‌شد.

امسال برای نخستین بار نورافشانی و المان‌های نوروزی در ورودی تمام شهرک‌های کم برخوردار و دور از مرکز شهر  نظیر کاشانی، شهرک امام و شهرک‌های خیابان کمربندی و دیگر مناطق شهری اجرا شد که موجب رضایتمندی مردم را فراهم کرد. المان‌ها و نورافشانی‌هایی گه هنوز هم در سطح شهر باقی است و شهرداری اقدام به جمع‌آوری آن نکرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در افزایش رضایتمندی شهروندان توجه به زیباسازی منظر شهری است، گفت: با هدف افزایش عدالت اجتماعی، تمرکز زدایی، ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به محلات کم برخوردار امسال المان‌های نوروزی و زیباسازی شهری در ورودی همه شهرک‌های اطراف شهر گرگان اجرا شد.

احمد سالاری با اشاره به اینکه ورودی شرقی گرگان نیز امسال با نورافشانی و المان‌های ویژه زیباسازی شد، گفت: المان خاطره یا عکس یکی دیگر از اقدامات ما در راستای زیباسازی و نشاط اجتماعی بود که در محلات مختلف اجرا شد تا خانواده‌ها بتوانند در کنار هم تصاویر زیبا و خاطره‌انگیزی را ثبت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال و رضایتمندی مردم و در راستای افزایش نشاط اجتماعی امسال تصمیم گرفتیم مدت زمان بیشتری المان‌ها و نورافشانی‌ها را در سطح محلات قرار دهیم اما با توجه به مناسبتی بودن المان‌ها ظرف مدت یک هفته تا ۱۰ روز آینده المان‌ها از سطح محلات جمع‌آوری می‌شود.

اقدام قابل تقدیر شهرداری گرگان در توجه به زیباسازی مناطق کم برخوردار
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha