• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403023021827
  • خبرنگار : 71460

صحبت‌های کولاکوویچ قبل از اولین بازی لیگ ملت‌ها برابر ایران

صحبت‌های کولاکوویچ قبل از اولین بازی لیگ ملت‌ها برابر ایران

ایگور کولاکوویچ ابراز امیدواری کرد تیمش ایرادات دیدارهای قبلش را بر طرف کند تا با تمام قوا برابر ایران در لیگ ملت‌ها قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال صربستان امروز(یک‌شنبه) به ریودوژانیرو پرواز خواهد کرد تا در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ برابر حریفانش قرار گیرد. ایگور کولاکوویچ، سرمربی صربستان پس از آخرین تمرین قبل از عزیمت به برزیل، ترکیب تیمش را اعلام کرد.

به گزارش سایت صربستانی zurnal، کوالاکوویچ قبل از پرواز به برزیل و مصاف با ایران در اولین بازی تیمش در لیگ ملت‌ها گفت: از آنجایی که مسابقات لیگ قهرمانی کشور دیر به پایان رسید، تدارکات کوتاهی داشتیم. حتی آماده‌سازی چند روزه هم نداشتیم و صرفاً روی فرم برخی از بازیکنان حساب باز کرده‌ایم. البته از شرایط راضی هستم چون بازیکنان همه از در کوران  مسابقات هستند. امیدوارم با توجه به این که بازیکنانم سال‌ها با هم کار کرده‌اند، بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ ملت‌ها داشته باشیم. 

صربستان در دو دیدار دوستانه در ترکیه به مصاف حریفان‌شان رفتند. ابتدا صربستان ۳ بر ۲ ترکیه را شکست داد و سپس مقابل ایتالیا (۲ بر ۳) شکست خورد.

کولاکوویچ که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران را نیز در پرونده دارد افزود: مسابقات ایتالیا تجارب خوب و مفیدی برای ما در پی داشت. زمان زیادی برای اصلاحات کلی و برطرف کردن ایرادات‌مان نداریم، روی بازی اول برابر ایران تمرکز کرده‌ایم و البته باید برخی از اشتباهات تورنمنت ایتالیا را رفع کنیم.

فهرست صربستان برای هفته اول لیگ ملت‌ها

ووک تودوروویچ، نیکولا یووویچ ، الکساندر آتاناسیویچ،  دراژن لوبوریچ،  میلوراد کاپور و ووکاشین ریستیچ، مارکو پودراشانین، پتار کرسمانوویچ، الکساندر ندلیکوویچ و نمانیا ماشولوویچ، اوروش کواچویچ، مارکو ایوویچ، میران کویونجیچ و پاوله پریچ.

والیبالیست‌های صربستان در هفته اول لیگ ملت‌ها در ریودوژانیرو به مصاف تیم‌های ایران، ژاپن، برزیل و آلمان خواهند رفت.

ایران – صربستان؛ ساعت ۳:۳۰ بامداد پنج‌شنبه ۳ خرداد به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha