• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403023022425
  • خبرنگار : 71489

تجمع مردم برای سلامتی رئیس‌جمهور در میدان ولیعصر (عج) تهران

تجمع مردم برای سلامتی رئیس‌جمهور در میدان ولیعصر (عج) تهران

جمعی از مردم برای سلامتی رئیس‌جمهور در میدان ولیعصر (عج) تهران تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و هیات همراه در جریان سفر به آذربایجان شرقی و ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن این بالگرد، جمعی از مردم پایتخت با برگزاری تجمعی در میدان ولیعصر (عج) تهران برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهان او دست به دعا بردند.

در این تجمع، افراد حاضر به قرائت دعای فرج، حدیث کساء و ذکر «أمن یجیب المضطر إذا دعاه» و همچنین مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداختند و با توسل به ائمه اطهار به ویژه امام رضا (ع) از درگاه خدا برای پیدا شدن و سلامتی رئیس جمهور دعا کردند.
 

حسین یکتا، موسس جمعیت امام‌رضایی‌ها با حضور در این تجمع در سخنانی کوتاه اظهار کرد: فکر می‌کنم یک آقای رئیسی، آقای رئیسی مناظرات است که برای خدا سکوت کرد، یک آقای رئیسی را در دوره ریاست جمهوری و بدو بدو برای مردم دیدیم و یک رئیسی هم امشب دیدیم؛ وقتی برای خدا بدوی و خادم امام رضا (ع) و ملت می‌شوی و سید محرومان لقب می‌گیری و دستت پاک است و پنجشنبه ها و جمعه ها بجای استراحت به سفر استانی و حل مسأله برای کشور بپردازی، وقتی برای ایجاد نشدن اختلاف میان سران قوا، حرف و حدیث را به دلت می‌ریزی، وقتی برخلاف قبلی‌ها که می‌گفتند روی موشک‌ها مرگ بر اسرائیل ننویسید چون روابط به هم می خورد، اما تو به پای ولی‌ات می‌ایستی و پای کار می‌آیی و وعده صادق محقق می‌شوی و پرچم نظام و دولت بالا می‌رود و وقتی برای خدا می‌شوی خدا تو را در شب میلاد امام رضا (ع) به زبان‌ها و دل‌ها می‌آورد.

وی گفت: امشب شب دعاست و جلوه دیگری از آقای رئیسی در دنیا جلوه گر شد، به همین دلیل شایعات و عصبانیت و جلوه‌گری خباثت دشمن را می‌بینیم. هرکه برای خدا آمد، خدا هم به پای او آمد؛ یک نفر که این‌گونه به پای ولایت می‌آید و برای مردم بدو بدو می‌کند، از این کوی و برزن به آن کوی و برزن می‌رود، وقتی اینگونه گرفتار می‌شود، همه دنیا برای او دعا می‌کنند.
 

موسس جمعیت امام‌رضایی‌ها افزود: ان شاءالله به حق ائمه، امشب آقا امام رضا (ع) عیدی خاصی را شامل حال مردم و مملکت کند؛ هرآنچه اتفاق می‌افتد همان حکمت است و قطعاً و حتماً کسی که در این سال‌ها با پای مردم به اخلاص می‌دود، خدا برای او از عزت کم نمی‌گذارد.

یکتا در پایان با بیان اینکه «دل نگرانی‌هایی که برای مردم بود، دلبستگی ایجاد کرد که نتیجه آن همبستگی ملی می‌شود، عنوان کرد: ان شاءالله خبر خوشی بیاید و ان شاءالله آقای رئیسی را در خدمت به پای کار ملت ببینیم.

در این تجمع حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز حضور داشت.

بالگرد حامل رئیس جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha