• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403023122586
  • خبرنگار : 50228

معاون اداره کل ورزش خوزستان:

نظارت بر باشگاه‌های ورزشی بر کیفیت خدمات باشگاه‌ها تاثیر مستقیم دارد

نظارت بر باشگاه‌های ورزشی بر کیفیت خدمات باشگاه‌ها تاثیر مستقیم دارد

ایسنا/خوزستان معاون توسعه‌ ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که نظارت بر باشگاه های ورزشی بر کیفیت خدمات باشگاه ها تاثیر مستقیم دارد، گفت: این نظارت بیشتر جنبه تشویق به کیفیت و ارائه خدمات بهتر دارد که می‌تواند فضای باشگاه‌ها را رقابتی کند.

جلسه نظارت بر سلامت و رتبه بندی باشگاه های ورزشی استان خوزستان با حضور معاون توسعه ورزش، معاون ورزش بانوان، مسئول بازرسی، مسئول و کارشناسان امور باشگاه‌ها، رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز و رئیس و نمایندگان هیات های بدنسازی و پرورش اندام، آمادگی جسمانی و پزشکی ورزشی استان خوزستان برگزار شد.

عماد حق‌علی معاون توسعه‌ ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری این جلسه، اظهارکرد: نظارت بر اماکن و باشگاه های ورزشی مدتی بود که در دستور کار قرار داشت و در نهایت نیز به دلیل اهمیت این موضوع جلسه نظارت بر سلامت و رتبه بندی باشگاه های ورزشی استان برگزار شد.

وی افزود: نظارت بر باشگاه های ورزشی بر کیفیت خدمات باشگاه ها تاثیر مستقیم دارد و این نظارت بیشتر جنبه تشویق به کیفیت و ارائه خدمات بهتر دارد که می‌تواند فضای باشگاه‌ها را رقابتی کند.

حق‌علی با اشاره به آغاز طرح نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی‌، عنوان کرد: این طرح همزمان با اهواز در سراسر استان با تلاش همکارانم در ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و با همکاری دستگاه های ذیربط و هیات های ورزشی شروع می شود.

وی در ادامه نیز گفت: ۱۳۵۶ باشگاه ورزشی در استان خوزستان فعالیت می‌کنند که نزدیک به یک چهارم آن‌ها در کلانشهر اهواز قرار دارند.

معاون توسعه وزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به طرح رتبه بندی باشگاه‌ها، خاطر نشان کرد: رتبه بندی باشگاه های ورزشی برای اولین بار در استان خوزستان انجام می‌شود که دستورالعمل های آن از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ و جلسات تخصصی آن صورت گرفته است.

وی افزود: طرح رتبه بندی باشگاه ها به شاخص های مدیریت، نیروی انسانی، امکانات سرمایه ای، استانداردها، مسائل فرهنگی و دستاوردها می پردازد و به همین دلیل می‌تواند فضای کیفی ایجاد کند.

حق‌علی در خصوص فعالیت باشگاه های فاقد مجوز نیز عنوان کرد : در خصوص باشگاه های فاقد مجوز در نظر داریم با شیوه نظارت و اجرای رتبه بندی، فضای تشویقی و انگیزشی برای ترغیب به اخذ مجوز ایجاد کنیم و اگر باشگاهی در خصوص دریافت مجوز از قوانین تمکین نکند، برابر با دستورالعمل‌ های ابلاغی با آن برخورد خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان با اشاره گستردگی مصرف مکمل ها و چالش های ایجاد شده، گفت: در این مورد باید جدی بود و خیلی حساسیت موضوع دارد و به همین دلیل تعارفی در این زمینه با باشگاه های ورزشی نداریم و برابر با قوانین و مقررات موضوع فروش و مصرف مکمل در باشگاه های ورزشی ممنوعیت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha