• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403023122589
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

سید محرومان توجه ویژه به توسعه سیستان و بلوچستان داشت

سید محرومان توجه ویژه به توسعه سیستان و بلوچستان داشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان دکتر شهید آیت الله ابراهیم رئیسی به توسعه سیستان و بلوچستان توجه ویژه داشتند و بارها جضوری و از نزدیک فرایند فعالیت های عمرانی در استان را دنبال می کردند.

رئیس جمهور شهیدمان در بحث اقتصاد مردمی در استان و توجه به معیشت مردمی نگاه فراتری به سیستان و بلوچستان داشت.

در سیل، حوادث اخیر یا به صورت حضوری در استان روند کار را بررسی می‌کرد یا اینکه با تماس‌های تلفنی با مسولان ارشد استانی در جریان کار قرار می‌گرفت.

به طور کل سیستان و بلوچستان در دولت ایشان روند رو به رشدی داشت.

سید محرومان توجه ویژه به توسعه سیستان و بلوچستان داشت

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز  چندی پیش در گردهمایی ائمه‌جمعه و جماعات استان گفت: در طول پنج سال اخیر تاکنون پروژه‌های مختلف اقتصادی و عمرانی این استان در حال انجام بوده و این منطقه تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده، البته در دولت دکتر رئیسی و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و اهتمام رئیس‌جمهور نسبت به توصیه‌های ایشان تلاش‌ها مضاعف و شتاب پیشرفت‌ها بیشتر شده است.

آیت‌الله مصطفی محامی افزود: اگر پیشرفت‌ها در این استان با همین سرعت ادامه پیدا کند در سه تا پنج سال آینده وضعیت کاملا متحول خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه اتفاقاتی رخ داد و عامل توقف قطار پیشرفت در سیستان و بلوچستان شد و خوشبختانه به طور مجدد کار شروع شده و با شتابی بیشتر از گذشته در حال انجام است.

سید محرومان توجه ویژه به توسعه سیستان و بلوچستان داشت

استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای برای توسعه و حل مسائل استان سیستان و بلوچستان دارند.

محمد کرمی نیز چندی قبل در نشست با تعدادی از مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیا با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در توسعه و پیشرفت استان در زمینه‌های راه‌آهن، گازرسانی، جاده‌سازی و بحث انتقال آب با روحیه جهادی و تلاش‌های شبانه‌وزی اقدام می‌کنند که این اقدامات و تلاش‌ها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای موضوع انتقال آب بیان کرد: در این راستا موافقت صریح رئیس‌جمهور و ابلاغ دستورالعمل‌ها و تامین اعتبارات انجام شده است.

کرمی اظهار کرد: در زمینه توسعه تجارت در استان با توجه به ارتباطات صورت گرفته با کشورهای همسایه و اقدامات انجام شده مشکلی وجود ندارد، لذا اکنون باید با سرعت کارها پیگیری شود.

کرمی با اشاره به اختیارات ویژه استاندار تاکید کرد: اگر در انجام کارها یا هر مسئله‌ای دیگری مشکلی وجود داشت، حتما اطلاع داده شود تا پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دولت نیز عزم جدی برای پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری و توسعه استان دارد.

وی بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت برای سرعت بخشی به قطار توسعه استان در زمینه دریافت اعتبارات هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۱ ۱۶:۵۸

محبت ریس جمهور در قلب اقوام بلوچ می‌ماند تا ابد تسلیت ایرانیان عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۱ ۱۲:۰۵

بسم رب شهدا و الصدیقین. خداشهیدخدمت آقای سید ابراهیم رئیسی و همراهانش رو رحمت کنه. بی شک ایشان برای کل ایران زحمت های زیادی کشیدن که بعدها مردم ایران متوجه خواهند شد مهمترینش احیا کردن بیش از هفت هزار کارخانه که تعطیل شده بود و مجوردار کردن یازده هزار صیاد سنتی دربندرعباس پس از بیست و پنج سال بلاتکلیفی وهزاران پروژه دیگر و در راس آنها نگاه ویژه به سیستان و بلوچستان.خدا از اون دنیا بهش بده😢

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۱ ۱۲:۳۰

سینه ام میسوزه برای مردی که همیشه در حضور مردم ایران دست به سینه بود.سیدجان هرگز یادت از قلب ما بیرون نمیرود همانگونه که یاد شهیدان حاج احمد کاظمی.شهید صیاد شیرازی.شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی سردار دلها نرفته و نخواهد رفت.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۱ ۱۳:۰۹

روحت شاد