• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403023122593
  • خبرنگار : 50046

پیام تسلیت جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان‌شمالی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

پیام تسلیت جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان‌شمالی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

ایسنا/خراسان شمالی علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن تسلیت به شهادت رسیدن رئیس‌جمهور و هیات همراه به محضر مبارک مقام معظم رهبری، علو درجات را از درگاه احدیت برای آیت‌الله رئیسی آرزومند شدند.

متن پیام حاج گلدی آخوند کمالی و حاج خالمحمد آخوند سرفراز به شرح زیر است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

متاسفانه باخبر شدیم آیت الله رئیسی٬ رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان در سانحه سقوط هلیکوپتر به درجه رفیع شهادت رسیدند که ما علمای اهل سنت از شنیدن این خبر ناباورانه بسیار اندوهگین شدیم، چراکه این رئیس‌جمهور از خود مردم و همیشه بامردم بود.

ما جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی این ضایعه بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم ریاست جمهوری و دیگر شهدای عزیز در این حادثه و همچنین ملت شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال آرزومندیم علو درجات را به این شهیدان عطا نماید.

من الله توفیق

به گزارش ایسنا، رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه را در سانحه هوایی تسلیت گفت. متن پیام حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إنّا لله و إنّا إلیهِ رَاجعُون

شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی که مفتخر به‌عنوان خادم ملت، سرباز ولایت بود و نیز حضرت آیت‌الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان را که در مسیر خدمت به مردم عزیز ایران به لقاءالله پیوستند به حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و تمام آزادی‌خواهان و جبهه مقاومت اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

رجا واثق دارم که با سکان‌داری مقام معظم رهبری، کشتی انقلاب در حرکت رو به جلوی مردم ایران هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

ایشان در مسؤولیت‌های خطیر و مهمی که داشتند همواره خدمتگزار دین و انقلاب و مردم عزیز بودند و در گفتار و عمل به مبانی انقلاب و آرمان‌های امامین انقلاب پایبند بودند. بی‌شک خدمات گسترده شهدای خدمت ذخائر ارزشمندی در دیوان الهی برای آنان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha