• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403023122634
  • خبرنگار : 71420

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

جامعه ورزش کشور، فدراسیون‌ها، اشخاص و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان پیام‌های تسلیت صادر کردند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه‌ای که برای بالگرد حامل وی و همراهانش رخ داد،‌ به شهادت رسید. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند.

در همین راستا، فدراسیون‌ها، باشگاه‌های ورزشی و جامعه ورزش با انتشار پیام، این ضایعه را تسلیت گفتند.

وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌ ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خادم جمهوری اسلامی ایران که سه سال پیش همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی، تلاش خستگی‌ناپذیر و جهادی خود را در مسیر خدمت به مردم آغاز کرد، سرانجام در شب ولادت سلطان ابالحسن امام رضا علیه‌السلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این سعادت نصیب  خادم‌الرضا شد که با نیت خدایی مسیر خدمت به جامعه و سربلندی کشور را با سربلندی سپری کرده بود.

جامعه‌ ورزش ایران اسلامی، الطاف مستمر و توجه بی‌پایان رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را که همواره حمایت بی دریغی از ورزشکاران، قهرمانان و جوانان داشتند، در اذهان تداعی می‌کند و از یاد نخواهد برد.
رئیس جمهوری که بارها بصورت رسمی و غیر رسمی قهرمانان و جوانان ایران اسلامی را مورد تفقد قرار داد. رئیس جمهوری که حمایتش از سیر تکاملی ورزش و امور جوانان، بر پایه منطق استوار بود. رئیس جمهوری که پشتیبان جامعه‌ی ورزش و جوانان بود.

محنت این غم فراق رئیس جمهور محبوبمان بی‌پایان است، اما مشیت الهی را می‌پذیریم و با تسلیت و تعزیت این مصیبت عظمی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاندان مکرم و معظم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی همچنین شهادت دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار معزز آذربایجان شرقی و تیم همراه را که همراه با مقام عالی رئیس جمهور در ماموریت استان آذربایجان شرقی حضور داشتند، تسلیت و تعزیت می‌گوید و برای آن خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال، آمرزش و غفران الهی طلب می‌کند.

فدراسیون فوتبال:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

" مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً "

مدیرعامل و کارکنان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور شهادت رئیس جمهور جهادی و مردمی؛ آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و بر این باورند که وجود باصلابت و آرامش بخش امام خامنه ای (مدظله العالی) و هوشمندی مردم و مسوولین منجر به عبور از این حادثه تلخ و جانسوز خواهد شد.

فدراسیون قایقرانی:

فدراسیون قایقرانی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. خبر شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی و همراهان در حین خدمت در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد. فدراسیون قایقرانی ضمن ابراز همدری با خانواده‌های داغدار این عزیزان، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان گرانقدر ایشان را در این سانحه به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید. از درگاه یزدان پاک، رضوان و مغفرت الهی را برای همه این شهدای والامقام می‌طلبیم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و ملت شهید پرور ایران مسئلت داریم.

فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی:

خبر شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی، اندوهی را بر جای گذاشت که تا مدت‌ها بر قلب خیرخواهان و خادمان وطن سنگینی خواهد کرد. اقدامات آیت‌الله دکتر رئیسی و یارانشان در هیأت دولت با خدماتی برای کشور به خصوص حوزه ورزش و جوانان همراه بود که در تاریخ به یادگار خواهد ماند. بدون تردید پاداش عمری مجاهدت در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و تلاش برای حل مشکلات آحاد ملت، علی الخصوص مظلومان و مستضعفان جز شهادت و وصال معبود نیست. اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی کشور شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهانشان در سانحه بالگرد را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای عزیزان سفر کرده علو درجات و برای خانواده معظم آنان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

فدراسیون اسکیت:

خبر شهادت رییس جمهور شریف ایران، خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیأت همراه که حین خدمت و انجام وظیفه به مقام والای شهادت نائل آمدند موجب تاثر و اندوه ملت ایران شد. از این‌رو در پی شهادت سید شهیدان خدمت، مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت این ضایعه را به ملت شریف ایران و جامعه ورزش تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت رییس فدراسیون اسکیت آمده است: خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیأت همراه باعث تاسف و تالم همه مردم شریف ایران گردید. اینجانب شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند منان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و برای خانواده معظم ایشان صبر جلیل مسالت دارم.

فدراسیون اسکی:

خبر شهادت جانسوز خادم الرضا آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (ره)  رئیس جمهور محبوب و مردمی و جمعی از خادمان صادق و خالص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و اندوه عظیم ملت ایران شد. خدمت صادقانه این عالم پارسا به نظام اسلامی و مردم وخدمات و دستاوردهای ماندگار این سرباز نظام همواره در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند. بنده به نمایندگی از خانواده بزرگ اسکی و ورزش های زمستانی این فقدان عظیم را محضر مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)و آحاد مردم شریف ایران تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و غفران الهی و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت دارم.

فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی:

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد. روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند. فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی به نمایندگی از خانواده بزرگ آمادگی جسمانی و تندرستی کشور، شهادت خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی؛ رئیس‌جمهور مردمی و محبوب همچنین جناب آقای امیرعبداللهیان؛ وزیر فقید امور خارجه، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم نماینده فقید ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز جناب آقای رحمتی استاندار فقید و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کند. فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی از درگاه خداوند متعال، مغفرت الهی را برای همه این عزیزان و همچنین صبر و شکیبایی برای بازماندگان و ملت شهید پرور ایران، مسئلت دارد.

باشگاه پرسپولیس:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد را به ملت ایران تسلیت می‌گوییم.

باشگاه استقلال:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه استقلال شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر همراهان ایشان را به رهبر معظم انقلاب و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت می‌گوید و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسألت می‌کند.

فدراسیون ورزش روستایی:

علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در پیامی شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و همراهانشان در سانحه بالگرد را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در متن این پیام آمده است:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی، اندوهی را بر جای گذاشت که تا مدت‌ها بر قلب خیرخواهان و خادمان وطن سنگینی خواهد کرد.

اقدامات آیت‌الله دکتر رئیسی و یارانشان در هیأت دولت با خدماتی برای کشور به خصوص حوزه ورزش و جوانان همراه بود که در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

بدون تردید پاداش عمری مجاهدت در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و تلاش برای حل مشکلات آحاد ملت، علی الخصوص مظلومان و مستضعفان جز شهادت و وصال معبود نیست.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی کشور شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهانشان در سانحه بالگرد را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای عزیزان سفر کرده علو درجات و برای خانواده معظم آنان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

باشگاه فولاد خوزستان:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (‌مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم

باشگاه سپاهان اصفهان:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه شمس‌آذر قزوین:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه نساجی مازندران:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه آلومینیوم اراک:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه پیکان:

باشگاه ذوب‌آهن:

به گزارش ایسنا، فدراسیون‌های وزنه‌برداری، قایقرانی، دوومیدانی، تنیس روی میز، هندبال، تیراندازی، ژیمناستیک، شطرنج، بدمینتون، کمیته ملی پارالمپیک، کبدی، جانبازان و توان‌یابان، ناشنوایان، ورزش‌های همگانی، دوچرخه سواری، شمشیربازی نیز به صورت جداگانه پیام تسلیت فرستادند.

باشگاه استقلال خوزستان:

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با ابراز تأسف از این ضایعه بزرگ و ضمن ارج گذاری به خدمات و تلاش های صادقانه و خالصانه این خادمان شهید، برای خانواده‌های محترم و بازماندگان عزیز شهدای این سانحه تلخ و ناگوار صبر و شکیبایی آرزومند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha