• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403023122668
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

عضو جامعه روحانیت مبارز:

فداکاری‌های آیت‌الله رئیسی به هدر نمی‌رود / انقلاب اسلامی با خون شهدا نوشته شده است

فداکاری‌های آیت‌الله رئیسی به هدر نمی‌رود / انقلاب اسلامی با خون شهدا نوشته شده است

ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: رئیس‌ جمهور فقید یک نیروی فعال، انقلابی، دلسوز و پاک بود که ملت ایران با جان و دل ایشان را دوشت داشت و می‌دید که با وجود تمام کارشکنی‌ها، دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای به کشور ارائه کرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره حادثه سقوط بالگرد و شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهان ایشان، اظهار کرد: این حادثه دردناک و غیرقابل جبران را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گوییم. شهید آیت‌الله رئیسی در طول دوران ریاست جمهوری خود آرامش نداشت و شب و روز در حال دوندگی و سفر به نقاط مختلف کشور برای خدمت‌رسانی به مردم بود و به حق، لقب سید محرومان برازنده ایشان بود.

وی ادامه داد: ایشان دارای خلوص، صداقت و خادم حضرت رضا (ع) بود. رئیس‌ جمهور فقید یک نیروی فعال، انقلابی، دلسوز و پاک بود که ملت ایران با جان و دل ایشان را دوشت داشتند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: در این ضایعه اسفبار وزیر امور خارجه نیز به شهادت رسید. حسین امیرعبداللهیان در طول جنگ غزه بی‌وقفه برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین به کشورهای مختلف سفر می‌کرد و دستگاه دیپلماسی را در این زمینه به خوبی فعال کرده بود.

رهبر با بیان اینکه تاریخ خون‌بار شیعه از اول تا کنون با شهادت نوشته شده است، گفت: در طول تاریخ، علما و محدثان چه رنج‌ها و مرارت‌هایی برای اعتلای اسلام ناب کشیده‌اند. انقلاب اسلامی ایران نیز با خون پاک شهدا نوشته شده است.

وی ادامه داد: امام راحل گفتند، اگر یک خدمتگزار از میان ما برود خدمتگزاران دیگری خواهند آمد. قطعاً راه خدمتگزاری به مردم، اسلام و ولایت باز است و امیدواریم خداوند این مصیبت را جبران کند. راه شهدا باید محکم ادامه پیدا کند. خوشا به سعادت رئیس‌ جمهور که در راه حق به شهادت رسید و جاودانه شد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: شهادت ایشان غیرمنتظره بود و البته این شهادت مایه افتخار است و امیدواریم آیت‌الله رئیسی در جوار امام رضا (ع) محشور شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha