• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403023122773
  • خبرنگار : 90047

در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد

اسبقیان: با رییس جمهور عهد و پیمان می‌بندیم که راه او را ادامه خواهیم داد

اسبقیان: با رییس جمهور عهد و پیمان می‌بندیم که راه او را ادامه خواهیم داد

معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد گفت: با توجه به خستگی ناپذیری رییس جمهور عزیزمان با او عهد و پیمان می‌بندیم که روش و سیره‌ی او را ادامه خواهیم داد و روح شهید دکتر رییسی را شاد خواهیم کرد.

محمدشروین اسبقیان در گفت و گو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت آیت الله شهید رییسی و همراهانش در سانحه بالگرد، اظهار کرد: رییس جمهور انقلابی، مردمی، سخت کوش و پرتلاش را به مردم قهرمان ایران و به ویژه رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

وی گفت: به عنوان کسی که ۴۰ سال در ورزش کشور حضور دارم، عرض می‌کنم خدمات وی در ورزش کشور بی‌سابقه بود. رییس جمهور همواره به ورزشکاران و جامعه ورزش علاقه وافری داشت. دومرتبه حضور در کمتر از یکسال در مراسم تجلیل از مدال آوران و پرداخت پاداش‌های عقب افتاده مدال‌آوران به دستور او انجام شد و اخیرا نیز با آن لبخندهای همیشگی و دل مهربانشان در مراسم تجلیل حضور پیدا کردند. او عنایت ویژه‌ای به مجموع ورزش، وزیر ورزش و مدیران ورزش کشور داشتند و برای کاروان اعزامی به المپیک پاریس آرزوی موفقیت کردند.

معاون وزیر تصریح کرد: رییس جمهور ما مردمی، مهربان، مرد عمل، جهادی و خستگی‌ناپذیر بودند. این ها از ویژه‌گی‌های بارز شخص رییس جمهور بود. بسیار بی ریا و خاکی در تمام صحنه‌های اجرایی کشور و به ویژه صحنه‌های ورزشی شحصا حضور داشتند. ایشان دو بار در وزارت ورزش و جوانان و در دو جلسه پی در پی در نظارت ستادی و شورای عالی ورزش حضور پیدا کردند و مسائل ورزش را پیگیری می‌کردند چون دغدغه داشتند. این در حالی بود که تا به حال هیچ رییس جمهوری در وزارت ورزش حضور پیدا نکرده بود.

اسبقیان گفت: ایشان طی حضوری که در وزارت ورزش داشتند ۳ برنامه مهم را عملیاتی و اجرایی کردند؛ ابتدا برنامه آمایش سرزمینی ورزش کشور را در شرایطی که دوستان گفتند ۶ ماه فرصت بدهند رییس جمهور گفتند انگار حوصله شما زیاد است و باید طی ۴ ماه آمایش سرزمینی تنظیم شود، چون خیلی مهم است و تکلیف ورزش کشور را مشخص می‌کند.

وی افزود: برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور را در شورای عالی ورزش مورد تصویب قرار دادند که در حال اجراست، همچنین بیش از 4327 پروژه‌ نیمه تمام که دغدغه مسوولین ورزش کشور بود قرار است با دستور ویژه شخص رییس‌جمهور و مساعدت‌های بنیاد مسکن و نوسازی مدارس تعیین تکلیف شود.

اسبقیان خاطرنشان کرد: رییس جمهور ما به مسائل زیرساخت‌ها و توسعه آنها عنایت ویژه‌ای داشتند، در سراسر کشور ما یک حرکت وسیعی را در اتمام پروژه‌های نیمه تمام مشاهده کرده و می‌کنیم. ما به عنوان مدیران ورزش کشور باید راه، سیره و روش او را سرلوحه کار خود قرار دهیم. با توجه به خستگی ناپذیری رییس جمهور عزیزمان با او عهد و پیمان می‌بندیم که روش و سیره‌ی او را ادامه خواهیم داد و روح شهید دکتر رییسی را شاد خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha