• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403023122933
  • خبرنگار : 71234

جلال‌زاده: امیرعبداللهیان پایبند به آرمان مقاومت و مجاهدت بود

جلال‌زاده: امیرعبداللهیان پایبند به آرمان مقاومت و مجاهدت بود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزیر امور خارجه گفت: ایشان را همه به عنوان دیپلمات مقاومت می شناختند علاقه ایشان به سردار شهید سلیمانی نشان دهنده پایبندی ایشان به آرمان مقاومت و مجاهدت بود.

به گزارش ایسنا، وحید جلال زاده با اشاره به شهادت سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در سانحه بالگرد گفت: رئیس جمهور از روزی که با انقلاب آشنا شد، لباس خدمت را بر تن کرد و تا آخرین لحظه در مسیر خدمت قرار داشت؛ ایشان در سخت‌ترین جایگاه ها به ملت و نظام مشغول خدمت بود و از آن بالاتر نشان خدمت به امام رضا (ع) را داشتند.

وی اضافه کرد: آیت الله رئیسی رسم جدیدی از خدمت را در دوران حضور در قوه قضائیه را پایه گذاری کرد و در قوه مجریه نیز تمام سعی خود را داشت تا ملت ایران را عزیز و مشکلات مردم را حل کنند. رهبری نظام نیز فرمودند من از همه دولت ها حمایت می کنم اما از این دولت تمجید می کنم و بی شک در این مدت حدود سه سال کارنامه رئیس جمهور کارنامه درخشانی بود.

جلال زاده بیان کرد: تلاش رئیس جمهور در جهت وسیع کردن سفره مردم و کمک به محرومان و البته توسعه عمرانی کشور بود این تلاش ها در حوزه سیاست خارجی نیز جلوه های مشهودی داشت.

وی با اشاره به عملکرد وزیر امورزخارجه گفت: ایشان را همه به عنوان دیپلمات مقاومت می شناختند و از ابتدای کار خود به عنوان یک دیپلمات و یار دیرین شهید سلیمانی بودند. علاقه ایشان به سردار شهید سلیمانی نشان دهنده پایبندی ایشان به آرمان مقاومت و مجاهدت بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد که قطعا وزارت خارجه از جمله دستگاه های موفق دولت بود.

جلال زاده با اشاره به شهادت امام جمعه تبریز نیز گفت: آیت الله آل هاشم نیز از روحانیون مبارز آذربایجان و نماینده رهبری در ارتش در گذشته بودند. پس از آن نیز به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان اسوه ای بزرگ برای سایر ائمه جمعه و بسیار مورد علاقه مردم بودند.

وی ادامه داد: استاندار نیز که نشان افتخار خادمی آستان مقدس رضوی را داشتند شبانه روز در خدمت مردم استان بود و به عنوان یک نیروی جوان تلاش زیادی برای مردم استان کردند و این فاجعه صدمه جبران ناپذیری به کشور وارد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: بی شک کشور بن بست ندارد و قانون اساسی و رهبری نظام مسیر را روشن کرده اند و روسای قوای مقننه و قضائیه به بهره گیری از رهنمودهای رهبری تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha