• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403023122995
  • خبرنگار : 50560

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی قزوین:

شهید آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد الگوی مسئولان باشد

شهید آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد الگوی مسئولان باشد

ایسنا/قزوین دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: اهتمام شهید آیت الله رئیسی در مقابله و مبارزه با فساد نشان از سلامت و پاکدستی ایشان داشت و ایشان باید همواره الگوی سایر مسئولان باشد.

احمد خورگامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در زمانی که در آستان قدس رضوی، خدمت می‌کردند و بعد آن زمانی که رئیس قوه قضائیه بودند، منشأ تحولات مثبت بودند و در منصب ریاست جمهوری نیز با تمام درایت و دلسوزی سکان‌داری کردند و دائماً در طی این سه سالی که رئیس جمهور بودند، ایران منشأ خیر و برکت بود.

وی با بیان اینکه در تمام کشورها مرسوم است که رئیس جمهور کارهای ستادی انجام دهد، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، در تمام طول خدمت خود در قوه مجریه پا همپای وزرای خود در حال جهاد و خدمت بودند؛ گواه این سخن، بازدید ایشان از مناطق سیل‌زده کرمان، بلافاصله پس از بازگشت از روسیه بوده است.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان قزوین، تصریح کرد: اقدامات ایشان در بحث بین‌الملل، ارتباط با سایر کشورها همچون عربستان، افزایش یارانه‌ها و توجه به اقشار مختلف مردم، توزیع عادلانه واکسن کرونا غیرقابل انکار است.

وی ادامه داد: طی سفر استانی رئیس جمهور به قزوین، منابع مالی قابل توجهی به استان تخصیص یافت. تسریع در انتقال آب از سد طالقان به آبیک، تسریع در پروژه‌های راه‌سازی در استان و همچنین حوزه سلامت از مصوبات پر خیر و برکت شهید آیت‌الله رئیسی به قزوین بود که بر هیچ کس پوشیده نیست.

این فعال سیاسی بیان کرد: شهید حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران از چهره‌های محبوب محور مقاومت و مردم عزیز ایران بودند. این بزرگواران نیز از سرمایه‌های جمهوری اسلامی ایران بودند که به توفیق شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه ساده‌زیستی و اخلاص از مشخصه‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بوده است، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در تمام طول خدمت خود به نظام جمهوری اسلامی به منابع مالی دولتی دسترسی داشتند و در تمام این مدت شاهد آن بودیم که کوچک‌ترین تجملگرایی را نداشتند و از منابعی که در اختیار داشتند، هیچگونه استفاده شخصی نکردند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک شخصیت با تقوا و جهادی را از دست داد؛ سید محرومان لقبی بود که مردم به صورت خودجوش به این شخصیت دادند و این نشان از آن دارد که توجه به اقشار مختلف مردم برای شهید آیت الله رئیسی تنها یک شعار نبود و ایشان به معنای واقعی کلمه، با حضور میدانی به مناطق محروم، مردم را اولی در خدمت می‌دانستند.

خورگامی خاطرنشان کرد: اهتمام رئیس جمهور شهیدمان برای ساخت مسکن برای محرومان و توزیع کالابرگ برای نیازمندان از دیگر اقدامات دغدغه‌مندانه ایشان نسبت به مردم بود که همواره باید مورد الگو قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وظیفه مسئولان ایجاد امید و ادامه راه خدمت شهید آیت الله رئیسی است، افزود: مردم شریف ایران قدر خدمت را می‌دانند و مسئولان باید در ادامه راه خدمت، کمر همت را برای مدیریت درست ببندند و با عملکرد جهادی خود، امیدآفرینی کنند چراکه تلاش شهید آیت الله رئیسی هدفی جز امیدآفرینی و کسب رضایت مردم نداشت.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: از رسانه‌های متصل به جریان انقلاب این انتظار را داریم که خدمات و دستاوردهای شهیدان راه خدمت را باز نشر دهند و خصوصیات شخصیتی این بزرگواران را بیشتر برای مردم بازگو کنند.

وی در پایان با پاسخ به این سؤال که رئیس جمهور بعدی چه وظایفی برعهده دارد، گفت: رئیس جمهور بعدی ایران، به دلیل اینکه در ادامه خدمت، وظیفه یک رئیس جمهور شهید را بر عهده دارد، راه سختی در پیش خواهد داشت و مردم شریف ایران باید در انتخاب رئیس جمهور جایگزین اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha