• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403023123039
  • خبرنگار : 50441

امام جمعه شیراز: 

آیت‌الله رئیسی چیزی جز خدمت به مردم مدنظر نداشت

آیت‌الله رئیسی چیزی جز خدمت به مردم مدنظر نداشت

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت‌الله ابراهیم رئیسی را «مهاجر الی‌الله» خواند که چیزی جز خدمت به مردم مدنظر نداشت و به دشمنان امت اسلام هشدار داد که راه شهادت تا ریشه‌کن شدن استکبار ادامه خواهد داشت. 

آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز، ۳۱ اردیبهشت در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور فقید که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: شهادت بزرگمرد خدمت را به مقام معظم رهبری، آحاد امت اسلامی، جبهه مقاومت و بالاخص مردم بزرگوار ایران که یک خدمتگزار صدیق را از دست دادند، تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: خدای متعال بخشاینده و رحیم است. آنچه که همه باید توجه داشته باشیم، این است که در معامله با خدا کسی ضرر نمی‌کند و این عزیزی که امروز در سوگش نشسته‌ایم، اهل معامله با خدا بود.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی «مهاجر الی‌الله» بود، گفت: او دل از همه چیز برداشته بود و چیزی به جز خدمت به مردم عزیز مدنظرش نبود و هر کسی که این‌چنین قدم به راه مهاجرت و عروج الی‌الله بگذارد، خدا می‌فرماید اجر و پاداشش با ماست.

امام جمعه شیراز سپس به بیان وظایفی پرداخت که بر عهده جاماندگان از کاروان شهداست. او گفت: این جمعیتی که امروز به صورت خودجوش حرکت کرده و برای عرض ادب و احترام به ساحت شهدای خدمت به این حرم مطهر قدم گذاشته است، باید وظایف خود را مرور کند.

آیت‌الله رئیسی چیزی جز خدمت به مردم مدنظر نداشت

نماینده ولی فقیه در استان فارس با صدایی بغض‌آلود ادامه داد: امروز دل ما شکسته است  چون یک سرباز خدوم از نظام اسلامی کم شد اما مستکبران جشن می‌گیرند و حساب‌هایی پیش خودشان می‌کنند، اما بدانند که این مسیر نورانی شهادت  تا زمان ریشه‌کن شدن استکبار، ادامه خواهد داشت. این ملت در مسیر خدمت و در مسیری که این شهید برای عزت ایران رفته بود، می‌ایستد و راهش را ادامه می‌دهد تا روزی که نابودی کفر را مشاهده کند.

آیت‌الله دژکام در پایان گفت: دعا می‌کنیم خداوند این شهیدان را در جوار رحمت خود و همنشینی با پیامبر اکرم قرار دهد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha