• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403023123046
  • خبرنگار : 50225

رئیس شورای شهر اهواز:

بهترین لحظه‌ها ‌برای شهید رئیسی، زمانی بود که بین مردم بود

بهترین لحظه‌ها ‌برای  شهید رئیسی، زمانی بود که بین مردم بود
شهید رئیسی در ایذه

ایسنا/خوزستان رئیس شورای شهر اهواز گفت: شهید رئیسی بین مردم بود و علاقه و میل وی این بود که بین مردم باشد و این موضوع در کارهایش موج می‌زد و بهترین لحظاتی که در چهره وی دیده می‌شد زمانی بود که بین مردم حضور داشت.

سید محمدعلی پورموسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در حادثه بالگرد اظهار کرد: شهادت مظلومانه خادم الرضا(ع) را به ملت ایران به ویژه مردم اهواز که در ایام پیش از ریاست جمهوری و در دوران ریاست جمهوری با وی مناسبات ارزشمندی داشتند، تسلیت می‌گویم.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی بسیار بزرگوار بود و هر چه در مورد وی بگوییم باز هم در مقابل بزرگواری وی باخته‌ایم. آیت‌الله رئیسی یک شخصیت خدوم، انقلابی و مردمی با سابقه درخشان بود.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: آیت‌الله رئیسی در روند مسئولیت‌ها کارهای بزرگی انجام داد اما به دلیل اینکه کارها بیشتر در حوزه قضایی بوده است زیاد بروز و ظهور مردمی و خبری نداشته است. قوه قضاییه جایگاه خاصی است و هر وقت می‌بینیم مشکل خاصی در کشور ایجاد نشده است یا پیچیدگی خاصی وجود ندارد متوجه می‌شویم مسائل به خوبی در حال حل شدن هستند و راه‌ها یکی یکی در حال گشایش هستند. آیت‌الله رئیسی مسئولیت‌های مهم و خطیری داشت و در هر مسئولیتی که قبول کرد، حاشیه امنی پیرامون خود داشت.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به محبوبیت شهید رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی فرد بسیار دوست‌داشتنی و بسیار مظلومی بود. شهید رئیسی بین مردم بود و علاقه و میل وی این بود که بین مردم باشد و این موضوع در کارهایش موج می‌زد و بهترین لحظاتی که در چهره وی دیده می‌شد زمانی بود که بین مردم حضور داشت.

پورموسوی با اشاره به علاقه مردم ایران به این رئیس جمهور مردمی عنوان کرد: این ضایعه بسیار بزرگ است اما صلابتی در جمهوری اسلامی ایران داریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امیدواریم با وجود دانایی‌های ایشان و کمک همه مردم، کارهایی که رئیس جمهور شروع کرده بود به نتیجه برسد. با وجود حضور، نگاه و توانایی‌های الهی در رهبر معظم انقلاب، اسلام و موج علاقه مردم انقلابی به ایشان از این روزها هم خواهیم گذشت و قله‌ای که حضرت آقا فرمود به آن نزدیک هستیم را فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha