• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403023123061
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

شهید رئیسی ‌ساده‌زیستی‌ و فسادستیزی را در عمل اجرا کرد

شهید رئیسی ‌ساده‌زیستی‌ و فسادستیزی را در عمل اجرا کرد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تسلیت شهادت حجت‌الاسلام رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد گفت: آنچه از زندگی این رئیس جمهور دریافت کردیم این بود که ساده‌زیستی و فسادستیزی را نه تنها در شعار بلکه در عمل هم اجرا کرد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت رئیس جمهور مظلوم و مردمی ایران اظهار کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ جمهوری اسلامی بود. وی در مدتی که در سنگر سازندگی، جهاد و اجرایی قرار گرفت خدمات و ریل‌گذاری‌های زیاد و خوبی انجام داد و با این کارها توانست راهگشا باشد.

وی افزود: شهید رئیسی در حوزه آموزش و پرورش ۱۲ ماموریت مهم را به وزیر آموزش و پرورش داد. تحول در نظام آموزش و پرورش از طریق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تهیه نقشه راه مبتنی بر این سند و جذب معلمان کارآمد و متهعد از طریق دانشگاه فرهنگیان، توجه به زیرساخت‌ها و بهبود نظام آموزش و پرورش و تربیت معلم، توسعه مدارس فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌های جوار صنعت، تقویت مدارس دولتی و توجه ویژه به عدالت آموزشی که از طریق تقویت این مدارس انجام  می‌شود برخی از این برنامه‌ها و دستورکارها بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکی از ویژگی‌های بارز وی این بود که مبارزه با فساد و فسادستیزی را در راس برنامه‌های خود قرار داد. آنچه از زندگی این رئیس جمهور دریافت کردیم این بود که ساده‌زیستی و فسادستیزی را نه تنها در شعار بلکه در عمل هم اجرا کرد.

حبیبی بیان کرد: پایان خوش زندگی این رئیس جمهور ثابت‌کننده مسیر زندگی وی بود و مصداق بارز آن، زندگی سعادتمندانه در کنار شهادتی سعادتمندانه بود که عاقبت وی شد.

وی عنوان کرد: قطعا شهید رئیسی می‌تواند الگویی در کنار شهیدان رجایی و باهنر در این نظام باشد. وی در حوزه اجرایی بهترین عملکرد را داشت و فردی سختکوش بود که شبانه‌روز خود را در اختیار مردم ایران قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی سفرهای زیادی به خوزستان داشت و در بدو رود به استان سعی می‌کرد در مناطق محروم حاضر شود. وی گفته بود بارها خواهم آمد تا خوزستان وضعیت بهتری پیدا کند و به این منظور، توجه ویژه‌ای به انتخاب مسئولان خوزستان داشت.  

حبیبی بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی توجه ویژه‌ای به خوزستان داشت و مردم خوزستان هم به پاس خدمات این رئیس جمهور، برنامه‌ها و مراسمی را برگزار خواهند کرد و قدر این شهید را می‌دانند. امیدواریم بتوانیم راه وی را ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha