• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403023123065
  • خبرنگار : 50037

آیت‌الله رئیسی سید شهید محرومان بود

آیت‌الله رئیسی سید شهید محرومان بود

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: آیت‌الله رئیسی سید شهید محرومان بود و در راه رسیدگی به امور مردم به شهادت نائل شد.

وی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در دولت سیزدهم با توجه به تاکیدات ویژه به بحث رسیدگی به مناطق محروم، در شهرستان بهار نیز روستا گردی و احصا مشکلات روستاها در دستور کار قرار گرفت و نسبت به رفع این مشکلات اهتمام ویژه‌ای با وحدت همه مسئولین در شهرستان وجود دارد.

فیض‌اللهی با بیان اینکه شناسایی محله‌های کم برخوردار و محروم جز برنامه‌های مهم دولت سیزدهم بود که با جدیت توسط همه مسئولین در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که آیت‌الله رئیسی بر آن تاکید داشتند موضوع مسکن جوانان و امور جوانان بود که  در بحث نهضت ملی مسکن با کمک و پیگیری‌های این شهید بزرگوار و همکاران ایشان این موضوع در دستور کار بود و به تبع آن در شهرستان بهار توانستیم به صورت چشمگیری زمین‌های مناسبی را برای این امر به شهر بهار الحاق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی در باب محرومان در هیچ زمینه‌ای کوتاهی نکرد و کم نگذاشت، شهادت ایشان هم در راه رسیدگی به کار محرومان رخ داد و شهادت پاداشی بود که خداوند متعال نصیب ایشان کرد.

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه این شهید والا مقام اصلاحات بسیار اساسی و زیربنایی را با همت ستودنی شروع کرده بود و بالاخره در راه خدمت و ایجاد عزت برای ملت عزیز جان خود را از دست داد، گفت: حمایت‌های بی‌دریغ شهید آیت‌الله رئیسی از عرصه‌های مختلف، نام دولت سیزدهم را به عنوان مجموعه‌ای دغدغه‌مند در راستای عمل به منویات رهبر حکیم و معظم انقلاب اسلامی در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط کرد.

وی جایگاه رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را ویژه دانست و اضافه کرد: امروز وظیفه همه ماست که راه آن شهید را در ولایت‌مداری، خدمت‌گذاری و حرکت‌های جهادی دنبال و حرکت تمدنی انقلاب را در سایه رهبر عظیم الشأن انقلاب با امید و انگیزه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha