• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403023123069
  • خبرنگار : 50416

آیت‌الله رئیسی تابع محض ولایت بود

آیت‌الله رئیسی تابع محض ولایت بود

ایسنا/همدان معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: همانند آیت‌الله رئیسی همه ما نیز فدائیان ملت هستیم و راه پرافتخار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را تا آخرین لحظه ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم مردم خللی در ارائه خدمات احساس کنند.

سلمان اسماعیلی یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در نشست شورای اداری شهرستان ملایر که در پی شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان وی، شهادت رئیس جمهور ایران، وزیر امور خارجه و هیات همراه را یک شایعه تلخ و دردناک، شوکه کننده و غیرقابل باور و حقیقتا جانسوز دانست و بیان کرد: با شهادت عارفانه، عاشقانه و جانسوز خادم‌الرضا، سید محرومان و رئیس جمهور محبوب، مردمی، جهادی و انقلابی و هیات همراه، غم بزرگی بر فضای عمومی کشور نشست.

وی ادامه‌داد: آیت‌الله رئیسی تابع محض ولایت، فداکار، جان نثار، خادم خانواده‌های شهدا، امید مستضعفان، پناه مردم و محرومان بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور مردمی ایران لحظه‌ای در کار، فعالیت و تلاش، سرکشی از اقصی نقاط کشور و رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی نکرد، افزود: آیت‌الله رئیسی بوی شهادت می‌داد و همانند شهدا زندگی می‌کرد و خدا هم در شب ولادت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) او را خرید.

اسماعیلی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله رئیسی را رئیس جمهور محترم و مغتنم دانستند، افزود: هر کجا سیل و زلزله و حادثه ناگواری در کشور رخ می‌داد و اشکالی در زندگی مردم حادث می‌شد، اولین کسی که در محل حاضر می‌شد، رئیس جمهور بود، او جان شیرین خود را در راه انقلاب و خدمت به مردم فدا کرد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران شهید آیت‌الله رئیسی هیچ فاصله‌ای بین خود و خدا، خود و مردم و خود و ولایت قائل نبود و همواره خود را سرباز فداکار ملت و ولایت می‌دانست.

فرمامدار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی بیش از ۵۰ سال در مناصب مختلف قضایی و اجرایی فداکاری و ادای وظیفه کرد و باید امروز وی را به عنوان یک مصداق، الگو و نمونه تکریم کنیم و بزرگ بداریم و تا زمانی‌که توفیق خدمت داریم ،این راه پرافتخار را ادامه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: براساس فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، کشور ما کشور امام رضا(ع) است و تا علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) را داریم، سکینه و آرامش به کشور و مردم ایران و رهبر صبورمان که تکیه‌گاه و پشتیبان ملت است، نازل خواهد شد.

اسماعیلی بیان کرد: «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران نیز سربازی متعهد و فداکار برای کشور و ملت ایران بود که در کنار نماینده رهبر معظم انقلاب در استان آذبایجان شرقی، استاندار جوان و انقلابی تبریز، سرتیم حفاظت و دیگر همراهان به مقام والای شهادت نائل آمدند.

وی خدمت‌گزاری به مردم در دوره ریاست جمهوری آیت الله رئیسی را مایه افتخار مجموعه مدیران شهرستان ملایر دانست و گفت: افتخار می‌کنیم که نام مدیران ما در کنار نام رئیس جمهور و مجموعه دولتمردان دولت مردمی و انقلابی سیزدهم قرار گرفت.

اسماعیلی خطاب به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، بخشداران، شهرداران، دهیاران و همه ارگان‌ها همچون دانشگاه‌ها ،آموزش و پرورش و مساجد با تمام توان برای بزرگداشت آیت‌الله رئیسی به میدان بیایند و تمامی فضای این شهرستان باید سیاه‌پوش شود.
برگزاری تجمع و مراسم بزرگداشت آیت الله رئیسی در ملایر

وی همچنین بر آمادگی کامل بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمان، اورژانس و هلال احمر و سایر بخش‌های خدمات‌رسان این شهرستان تاکید کرد و گفت: خدمت را با تمام توان ادامه می‌دهیم و هیچ وقفه‌ای نباید در خدمت به مردم ایجاد نشود، چرا که مردم در این شرایط نیاز به روحیه و امید دارند.

وی مطرح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم بزرگداشت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه سیدالشهدا(ع) ملایر برگزار می‌شود و قبل از شروع مراسم، ساعت ۱۸:۴۵ تجمع در پارک چمران برگزار و مردم در این مراسم‌ها، با سید و خادم خود وداع و عرض ارادت می‌کنند.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه نباید هیچ خللی در فرآیند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود، افزود: به بهترین شکل باید وظیفه خود را انجام دهیم و تلاش‌ها چندین برابر شود.

اسماعیلی یادآور شد: کنترل بازار ماموریت مهم دیگری است که باید دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و اجازه ندهند ذره‌ای در تامین کالاها و مایحتاج مردم، اشکالی پیش آید.


انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha