• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403023123212
  • خبرنگار : 50300

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز:

رییسی با عزمی‌ جدی و اراده‌ای استوار برای حل مشکلات کشور تلاش کرد

رییسی با عزمی‌ جدی و اراده‌ای استوار برای حل مشکلات کشور تلاش کرد

ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دکتر رییسی همواره با عزمی جدی و اراده‌ای استوار و اندیشه‌ای ژرف و عمیق برای حل مشکلات کشور و ترقی و توسعه آن و بزرگی نام و جایگاه کشور در عرصه‌های بین‌المللی به جد اهتمام داشت و لحظه‌ای در این راه عزت‌بخش از کوشش فروگذار نکرد.

علی‌محمد آخوندعلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، اظهار کرد: حادثه ناگهانی سقوط بالگرد حامل رئیس محترم جمهور، خدمتگزار امین، پرتلاش و سختکوش ملت عزیز ایران دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از تلاشگران عرصه خدمت از جمله دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، آقای دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان که در حین خدمتگزاری با شهادت خود به لقاء الهی دست یافتند مصداق بارز جهاد الی‌الله و مجاهد فی‌سبیل‌الله است که آنان را به راستی اولئک هم الفائزون ساخت.

وی ادامه داد: بی‌شک همه ملت حق‌شناس ایران اسلامی با خبر فقدان این خادم مجاهد که صفای باطن، حسن اخلاق و اخلاص و جهاد و پشتکار و تلاش او در راه پیشرفت و اقتدار کشور در همه عرصه‌ها ثابت شده است و از او تصویری ماندگار و جاوید در اذهان همه ایرانیان بیدار دل ثبت و ضبط ساخته است و امروز و در این پیش‌آمد ناگوار محزون و غمگین هستیم.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دکتر رییسی همواره در کسوت عالی‌ترین مقام اجرایی کشور با عزمی جدی و اراده‌ای استوار و اندیشه‌ای ژرف و عمیق برای حل مشکلات کشور و ترقی و توسعه آن و بزرگی نام و جایگاه کشور در عرصه‌های بین‌المللی به جد اهتمام داشت و لحظه‌ای در این راه عزت بخش از کوشش فروگذار نکرد و سرانجام بر این آستان، جان شیرین خویش را در طبق اخلاص نهاد و جاودانه شد.

وی گفت: اینجانب از سوی خود و همه‌ جامعه‌ علمی و دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز این ضایعه‌ دلخراش را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و همه ملت عزیز ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. امید است آن ره‌یافتگان در پیشگاه وصال الهی مشمول عنایات و رحمت واسعه الهی قرار گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha