• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403023123236
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان:

ولایتمداری، اتحادمحوری و خدمتگزاری پیام شهادت رئیس جمهور برای دولتمردان بود

ولایتمداری، اتحادمحوری و خدمتگزاری پیام شهادت رئیس جمهور برای دولتمردان بود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ولایتمداری، اتحادمحوری و خدمتگزاری را پیام شهادت رئیس دولت سیزدهم برای دولتمردان بود.

ابوطالب شفقت در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رئیس دولت سیزدهم و هیات همراه، اظهار کرد: آیت‌الله دکتر رئیسی ابراهیم‌گونه وارد صحنه شد و ابراهیم‌گونه وفاداری کرد یعنی به معنای واقعی توحیدمحور، ولایتمدار و خدمتگزار بود.

وی با بیان اینکه رئیس دولت سیزدهم خادم مردم و امام رضا (ع) بود و همواره به گوش به فرمان رهبری، و با اقدامات خود اقتدار جهان اسلام را در دنیا به نمایش گذاشت  و همواره در کنار مردم و برای خدمت به آنان تلاش شبانه‌روزی داشتند؛ در مقابل دشمنان قدرتمند و توانمند و در کنار کشورهای اسلامی یک برادر و رفیق بود.

نماینده عالی دولت در لرستان با بیان اینکه نمونه برادری شهید آیت‌الله رئیسی با کشورهای اسلامی را می‌توان در همین برنامه مشترک با جمهوری آذربایجان دید که یک حرکت به سمت امت اسلامی بود و این سیدالشهدای خدمت برنامه‌ای را شروع کرد که بتواند دولت اسلامی را پس از انقلاب و نظام اسلامی به تمام معنا سازماندهی کند و وقتی که در آخرین روز حیات پربرکت خود بزرگترین برنامه‌اش قرارداد با همسایه اسلامی بود یعنی حرکت را به سمت ایجاد امت اسلامی شروع کرده و نشان داد در مقابل کشورهای اسلامی و علاقمند به اسلام یک دوست و در نقطه مقابل در برابر استکبار یک رئیس‌جمهور مقتدر و توانمند است. 

شفقت ولایتمداری، اتحادمحوری و خدمتگزاری را پیام شهادت رئیس دولت سیزدهم برای دولتمردان عنوان کرد و با بیان اینکه همه مسئولان باید از راه و روش و مرام این شهید راه خدمت تاسی بجویند چرا که نوکری و خدمتگزاری شناسنامه ما مسئولین است، تصریح کرد: اگر مدعی خدمتگزاری نظام هستیم باید راه و روش ولایتمداری و وفاداری رئیس‌جمهور شهیدمان را دنبال کنیم‌.

وی با اشاره به سخنان شب گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم اختلال در کار کشور، بیان کرد: مردم هم در عزاداریشان بارها زمزمه کردند "علم از دست علمدار نیفتد هرگز" ؛ دولت باید با جدیت به خدمت خود ادامه دهد.

آخرین دیدار استاندار لرستان با رئیس‌جمهور شهید

استاندار لرستان به آخرین دیدار خود با رئیس‌جمهور اشاره کرد و با بیان اینکه تقریبا دو هفته پیش در جلسه مشترک استانداران و اعضای دولت با آیت الله رئیسی دیدار داشتیم که استانداران نقطه نظرات خود را مطرح کردند و بنده نیز چند دقیقه گزارشی از وضعیت استان ارائه دادم و سپس حضوری خدمت ایشان رسیدم و با خوشرویی و شوخی گفتند"بالاخره یک مازندرانی هم به لرستان فرستادیم و ان شاءالله که خادم مردم باشید" هنگامیکه این مطلب را بیان کردند، سردار "سید مهدی موسوی" سرتیم محافظان که از برادران پاسدار لرتبار بود و دیروز همراه ایشان به شهادت رسید نیز حضور داشت.

شفقت در ادامه با  اولین و آخرین توصیه شهید آیت‌الله رئیسی پس از انتصابش اشاره کرد و گفت: خادمیِ مردم با تاکید بر اشتغال بهترین اولین و آخرین توصیه و نکته جدی ایشان بود و شاید مردم هم شنیده باشند که فرمودند لرستان برای رسیدن به وضعیت مطلوب اشتغال نیازمند کاهش نرخ بیکاری است و متعاقب آن سه روز بعد جلسه استانداران با معاون اول برگزار شد دو روز پیش نیز جلسه‌ای با حضور معاونان استانداران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار و این موضوع پیگیری شد.

وی افزود: توصیه و دستور رئیس‌جمهور شهید را دنبال می‌کنیم‌ و تا تلاش خواهیم کرد فرمان رئیس جمهور شهید را که تک‌رقمی کردن بیکاری در لرستان بود را به انجام برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha